دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3958615
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱

دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات در حاشیه سفر به خراسان‌جنوبی با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی دیدار و گفت‌وگو کرد.

دیدار وزیر اطلاعات با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات، امروز، 19 اسفندماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: خدا را شکرگزار هستیم که در این ایام ماه مبارک رجب، ماه معنویت و عبودیت و ماه تقرب به حق تعالی به ما سعادت زیارت عبد صالحی از عباد خودش، برادر عزیز و بزرگوارمون آیت‌الله عبادی را به عطا فرمود.

وی گفت: مقصود از سفر به خراسان‌جنوبی زیارت برادر عزیزمان آیت‌الله عبادی است که هر وقت ما خدمت ایشان رسیدیم از معنویت، صفا و اخلاص ایشان بهره بردیم و دیدار با ایشان یک دیدار اداری نیست.

وزیر اطلاعات ادامه داد: از سال 52 و53  خدمت آقای سیدمهدی عبادی ارادت داشتیم و آن وقت ایشان به‌عنوان یکی از شاگردان فاضل آیت‌الله وحید خراسانی مطرح بودند.

علوی با اشاره به اینکه بزرگ‌‌منشی، بزرگواری، معنویت، صفا و روحانیت از خصوصیات بارز آیت‌الله عبادی است، افزود: ایشان همانند خورشیدی هستند که در جنوب خراسان بزرگ می‌درخشند و همیشه با رفتار پسندیده خود در نگاه فرزندان این آب و خاک و این مرز و بوم اثرگذار بودند.

وی تصریح کرد: امیدواریم خداوند متعال به همه ما توفیق عطا کند که در خدمت به این نظام مقدس اسلامی در جهت ادای دین به خون پاک و مقدس شهدا موفق عمل کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی نیز در این دیدار ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت امام موسی ابن جعفر(ع)، اظهار کرد: طبعا سفر جنابعالی به خراسان جنوبی یک سفر کاری است ولی برای بنده یک دیدار عاطفی محسوب می‌شود.

یادآور می‌شود، در این دیدار نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی به بیان خاطره‌ای از مرحوم آیت‌الله شهید سیدمحمدتقی حسینی زابل پرداخت.

انتهای پیام
captcha