آخرین پنجشنبه سال کرونایی در بهشت زهرا
آخرین پنجشنبه سال براساس یک سنت حسنه برای ما ایرانیان روز رفتن به مزار درگذشتگان و زیارت اهل قبور بوده که شرایط ویژه شیوع ویروس کرونا برگزاری این مراسم را در بهشت زهرا (س) تهران تحت تاثیر خود قرارداده است.
۱۳۹۹/۱۲/۲۸
لینک کپی شد
https://iqna.ir/00GcK3