اجرای پویش «محله همدل رمضانی» در گنبد کاووس
کد خبر: 3963891
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰

اجرای پویش «محله همدل رمضانی» در گنبد کاووس

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس از اجرای پویش «محله همدل رمضانی» در ماه رمضان خبر داد.

سید خلیل صفی الحسینی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبد کاووس در گفت‌وگو با اینا از گلستان از اجرای پویش «محله همدل رمضانی» در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: در این پویش مسائل و مشکلات محله اعم از اقتصادی، تربیتی، اجتماعی، زیرساختی، خانواده، آموزشی و غیره شناسایی و توسط مردم همان محله رفع می‌شود.

وی تصریح کرد: ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری در بین اقشار مختلف جامعه از اهداف مهم این پویش است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اجرای طرح سراسری «فصل بندگی»، گفت: این طرح با اهداف افزایش آستانه تحمل و مقاومت جامعه و باور به توان مردم اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی مناسبی برای خودباوری و خودسازی در جامعه است، افزود: باید از ظرفیت ماه رمضان در تقویت باورهای دینی و ترویج فرهنگ قرآنی استفاده کنیم و با توجه به شیوع دوباره کرونا باید بیشتر از ظرفیت فضای مجازی و برنامه و ایده‌های جدید استفاده کنیم.

صفی الحسینی با بیان اینکه فصل بندگی در ۱۵ کارگروه در حال اجرا است، افزود: امید به آینده  و باور به توان مردم با تکیه بر ظرفیت مردمی و با موضوع قرآن در زندگی طبق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تحقق شعار سال و تولید آثار قرآنی و حمایت از آن است.

وی بااشاره به اینکه برنامه‌های این ایام باید در راستای ترویج سلوک قرآنی باشد، تصریح کرد: ماه رمضان به عنوان بهار قرآن، بهره‌گیری فاخر آداب و آموزش‌های قرآن، ترویج مواسات مؤمنانه و مشارکت دادن نوجوانان در تهیه افطاری خانواده می‌توان مورد توجه قرار بگیرد.

انتهای پیام
captcha