توزیع 44 هزار بسته معیشتی ماه رمضان در گیلان
کد خبر: 3964033
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۹

توزیع 44 هزار بسته معیشتی ماه رمضان در گیلان

فرمانده سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه 44 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می شود، گفت: عهد بستیم تا پایان کرونا در کنار نیازمندان باشیم تا این دوران سخت را بگذرانیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار محمد عبدالله پور، فرمانده سپاه قدس استان گیلان امروز، 23 فروردین در حاشیه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه استان گیلان که در آستانه ماه مبارک رمضان در لشکر عملیاتی سپاه قدس استان برگزار شد، با بیان اینکه 44 هزار بسته معیشتی تا پایان ماه مبارک رمضان بین نیازمندان توزیع می شود، عنوان کرد: همچنین 60 سری جهیزیه برای نوعروسان تهیه کردیم.

وی ضمن قدردانی از همکاری مساجد و ائمه جماعات و هئیت های امنا و پایگاه های مقاومت بسیج در امر مواسات، اضافه کرد: عهد بستیم تا پایان کرونا در کنار نیازمندان باشیم تا این دوران سخت را بگذرانیم.

سرهنگ احمد ابراهیمی، رئیس بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان نیز، با بیان اینکه از ماه رمضان سال گذشته تا ماه رمضان امسال همچنان درگیر بیماری کرونا هستیم، اضافه کرد: پس از دستور رهبر انقلاب مبنی بر مواسات در نیمه شعبان سال گذشته، گیلان به عنوان اولین استان کشور اقدام به تشکیل قرارگاه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کرد.

وی با اشاره به پای کار بودن مردم، خیرین، ائمه جمعه و جماعات، هیئت امنای مساجد، گروه های جهادی و... در امر مواسات با وجود شرایط بد اقتصادی، افزود: از نیمه شعبان سال گذشته تا امروز بالغ بر 335 هزار بسته معیشتی به ارزش 137 میلیارد تومان در سطح استان تهیه و توزیع شده است.

رئیس بسیج سازندگی گیلان، مواسات را جایگزین صله ارحام دانست و یادآور شد: در ماه رمضان امسال 44 هزار بسته معیشتی به ارزش 15 میلیارد تومان بین نیازمندان توزیع خواهد شد. همچنین 60 سری جهیزیه را به نوعروسان تقدیم کردیم.

انتهای پیام
captcha