پلمپ ۸۰۰ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه
کد خبر: 3964086
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷

پلمپ ۸۰۰ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه گفت: ۸۰۰ واحد صنفی در شهرستان کهگیلویه به خاطر رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی پلمپ شدند.

پلمپ ۸۰۰ واحد صنفی متخلف در کهگیلویه

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، محمدطاهر طیب‌زادگان، رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه امروز، 24 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از آغاز طرح اعمال محدودیت‌های کرونایی تاکنون بیش از ۲ هزار مورد بازدید از صنوف و اماکن عمومی در این شهرستان انجام شده است.

وی افزود: در این بازدید‌ها ۸۰۰ واحد متخلف کارگاهی، توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی به دلیل رعایت نکردن دستور العمل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا شناسایی و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه اضافه کرد: با هدف اجرای مصوبات جلسات ستاد مقابله با کرونای شهرستان، گشت مشترک کارشناسان گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت کهگیلویه با همکاری نیروی انتظامی، صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف، اعمال نظارت بر تعطیلی همه مشاغل گروه‌های ۴،۳،۲ تشدید یافت.
طیب‌زادگان یادآور شد: به منظور تامین سلامت مردم در شرایط کرونایی ۵۶ واحد توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی ضمن تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و به ۱۴۳ واحد کارگاهی متخلف نیز اخطار داده شد.

انتهای پیام
captcha