«مهرواره محله همدل» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود
کد خبر: 3964191
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵
همزمان با سراسر کشور:

«مهرواره محله همدل» در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

مسئول اجرایی طرح محله همدل در چهارمحال و بختیاری از اجرای «مهرواره محله همدل» در چهارمحال و بختیاری همزمان با ماه رمضان خبر داد.

حجت‌الاسلام رضا اسماعیلی، مسئول اجرایی طرح محله همدل در چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری از اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان خبر داد و اظهار کرد: هدف از اجرای این مهرواره، استفاده از ظرفیت مردمی به منظور ایجاد نشاط، امید و همدلی در محله است.

راهیار بنیاد هدایت در چهارمحال و بختیاری امام‌محوری، مسجدمحوری و مردم‌ محوری را از محوریت‌های مهرواره و پویش محله همدل برشمرد و افزود: در این طرح تلاش شده با شناسایی ظرفیت‌های محله و توجه به محرومان بتوان از ظرفیت‌ حداکثری محلات استفاده کرد، همچنین انجام کار تشکیلاتی، نگاه همه‌جانبه به مسائل و استفاده از پیوند سه‌گانه خویشاوندی، همسایگی و ایمانی در کارها از رویکردهای مدنظر در این پویش سراسری است.

وی گفت: افرادی که توانایی انجام هر نوع کاری را در این راستا و با محوریت‌های مذکور به منظور ایجاد نشاط در محله خود دارند، می‌توانند در این مهرواره شرکت کنند، لازم است عدد یک را به سامانه ۵۰۰۰۱۷۵ ارسال و از طریق لینک ارسال شده ثبت‌نام کنند.

اسماعیلی بیان کرد: این طرح در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار می‌شود و بعد از پایان ماه مبارک رمضان فعالیت‌های صورت گرفته داوری می‌شود و برترین فعالیت‌‌ها به مراحل استانی و سپس کشوری ارسال می‌شوند که به نفر برگزیده مرحله کشوری ۲۰۰ میلیون تومان، نفر دوم ۱۰۰ میلیون تومان و نفر سوم ۵۰ میلیون تومان جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha