معرفی ۱۰ خانه عالم به قرارگاه سازندگی اسدآباد برای ساخت
کد خبر: 3964568
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴

معرفی ۱۰ خانه عالم به قرارگاه سازندگی اسدآباد برای ساخت

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از معرفی ۱۰ خانه عالم به قرارگاه سازندگی جهت ساخت خبر داد و گفت: بر اساس اولویت‌بندی انجام شده ۱۰ روستای این شهرستان معرفی شده‌اند.

معرفی ۱۰ خانه عالم به قرارگاه سازندگی اسدآبادحجت‌الاسلام روح‌الله رستمی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان میزبان ۴۰ مبلغ در شهرستان هستیم، اظهار کرد: از این تعداد ۷۰ درصد بومی و ۳۰ درصد غیر بومی بوده و از سایر نقاط به اسدآباد اعزام شده‌اند.

وی افزود: برنامه‎ریزی‌هایی قبل از قرمز شدن وضعیت شهرستان در نظر گرفته شده بود که با ایجاد محدودیت‌ها برنامه‌های این شهرستان با رویکرد مجازی انجام خواهد شد.

رستمی در ادامه از معرفی ۱۰ خانه عالم به قرارگاه سازندگی جهت ساخت خبر داد و افزود: بر اساس اولویت‌بندی انجام شده ۱۰ روستای قاسم آباد لک لک، طویلان سفلی، کمک سفلی، حسام آباد، حسن آباد امام، یوسف آباد، سمیران، گذر کجین، خاکریز و پیر یوسف معرفی شدند که امیدواریم با پیگیری‌های نماینده مردم در مجلس تحقق پیدا کند.

وی بیان کرد: در ایام دهه فجر سال گذشته در روستای قاسم آباد لک لک خانه عالم کلنگ‌زنی شد و با حمایت و کمک مردم روستا مبلغ ۴۰ میلیون تومان جمع آوری شده و در حال حاضر در تلاش هستیم این خانه تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اسدآباد از برگزاری پویش محله همدل از سوی بنیاد هدایت تبلیغات اسلامی خبر داد و گفت: این پویش به منظور ایجاد نشاط، امید و تقویت خودباوری برای حضور و مشارکت در حل مسائل توسط اقشار مختلف مردم در سطح محله‌های سراسر کشور و شهرستان اسدآباد برگزار می‌شود.

رستمی یادآور شد: نفر اول کشوری این طرح جایزه ۲۰۰ میلیون تومانی دریافت خواهد کرد، ضمنا شرکت کنندگان اسدآبادی اگر در لیست کشوری بین رتبه سوم تا دهم باشند نیز مبلغ ۵ میلیون تومان نیز دریافت خواهند کرد.

وی ابراز کرد: براساس اجرای این طرح سازمان از ظرفیت محلات و مجموعه‌های محلات با مشارکت مردم نسبت به حل مسائل محله اقدام می‌کند

رستمی با اشاره به اینکه در سطح شهرستان ۱۲ خانه قرآن روستایی، ۶ خانه قرآن شهری و ۲ مؤسسه وجود دارد، بیان کرد: در این ماه مبارک جهادگران قرآنی با حضور اساتید استانی و شهرستانی در قالب دوره آموزش حفظ قرآن فعالیت می‌کنند.

وی در پایان از خیرین شهرستان درخواست حمایت مالی در جهت کمک به افراد بی‌بضاعت و شرکت کنندگان در مسابقات قرآن را داشت.

انتهای پیام
captcha