تدارک ویژه سیما برای اولین تعطیلات رمضانی
کد خبر: 3964600
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۸

تدارک ویژه سیما برای اولین تعطیلات رمضانی

شبکه‌های مختلف سیما با پخش فیلم‌های سینمایی، سعی دارد اولین تعطیلات آخر هفته روزه‌داران را خوشایند‌تر کند.

به گزارش ایکنا، فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی؛ «کلاه سبزها»، «پرواز مرغابی‌ها»، «برگ جان»، «هما» و... پنجشنبه و جمعه 26 و 27 فروردین ماه از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود. 

شبکه یک سیما

فیلم تلویزیونی «کلاه سبزها» به کارگردانی مسعود تکاور، جمعه 27 فروردین ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. قصه این فیلم در زمینه مقاومت ۳۴روزه تکاوران نیروی دریایی به فرماندهی ناخدا صمدی و پادگان دژ و مردم خرمشهردرمقابل رژیم بعثی است. رزیتا غفاری، علیرضا جلالی تبار، مهدی امینی خواه، زهرا نادری فر و حشمت‌الله قاسمی در فیلم تلویزیونی «کلاه سبزها» بازی کرده‌اند.

شبکه دو سیما 

فیلم سینمایی «پرواز مرغابی‌ها» به کارگردانی علی شاه‌حاتمی جمعه 27 فروردین ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: علی پسر کوچکی است که به تازگی صاحب یک مرغابی زخمی شده که پدرش برایش آورده. او به شدت به مرغابی علاقمند است و نمی‌تواند از او دور بماند. او می‌خواهد تا خوب شدن بال شکسته مرغابی از او مراقبت کند. مادر علی مدتی است که به دلیل خرابی سقف، خانه را ترک کرده و پدر علی نیز که یک جنگلبان است دربدر به دنبال گرفتن یک وام است تا بتواند تعمیرات خانه را انجام دهد. علی از ترس خورده شدن مرغابی  توسط روباه آن را با خود به مدرسه می‌برد و این باعث اعتراض مدیر مدرسه به پدر علی می‌شود. پدر علی مرغابی را در جنگل رها می‌کند ولی علی به همراه معلم اش دوباره آن را یافته و .... کیهان ملکی، مهران رجبی، محمدرضا ناجی و مهران غفوریان در فیلم تلویزیونی «پرواز مرغابی ها» بازی کرده‌اند.

 شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی جدید «برگ جان» به کارگردانی «ابراهیم مختاری»، جمعه 27 فروردین ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: پیمان که کارگردان یک فیلم مستند غیرتبلیغی است، در گیرودار تولید مستند دلخواهش درباره زعفران، از بیماری سرطان خود باخبر می‌شود و در اوج کلافگی‌های مربوط به تامین هزینه تولید فیلم و ماجرای خرید آپارتمانش، به هر شکلی کار تولید فیلم خود را به اتمام و به کمک آقا رحیم خانه قدیمی و نهال انار را بازسازی می کند اما ... سعید پورصمیمی، مهدی احمدی، مریم مقدم در فیلم سینمایی «برگ جان» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «هما» به کارگردانی سیروس مقدم، پنجشنبه 26 فروردین ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. «هما» داستان زنی میانسال با همین نام را دنبال می‌كند كه همواره در كارهای خیر و عام المنفعه شركت فعال دارد. تا اینكه فرشته مرگ به سراغ هما می‌آید و اصرار دارد جان او را بگیرد. دختر خوانده او به نام فرشته كه همواره در كنار هماست در پی حوادثی نگران جان هما می‌شود و ..... فاطمه گودرزی، نگین عبدالهی و همایون ارشادی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم سینمایی «متولد 65» به کارگردانی مجید توکلی، جمعه 27 فروردین ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان فیلم آمده است: خاطره و امیر نامزد هستند. آنها از قشر متوسط جامعه بوده و برای گذراندن روزشان دست به کارهایی می‌زنند که معمولا پولدارها انجام می‌دهند! مثلا از فروشگاه لوازم زیادی می‌خرند و موقع حساب کردن از فروشگاه به بهانه‌ای بیرون می‌روند و یا به بهانه خرید ماشین گران‌قیمت سوار ماشین‌های مدل بالا می‌شوند. آنها می‌خواهند چند ساعت را با هم در یک خانه گران‌قیمت بگذرانند و به بهانه‌ی اجاره خانه به یک برج می‌روند و از دوستانشان می‌خواهند که به آنها زنگ بزنند تا بتوانند بهانه‌ای برای چند ساعت بیشتر ماندن را در آن خانه بیابند! صاحب‌خانه آقای بهرامی از امیر سوالاتی می‌پرسد و او به دروغ جواب‌هایی را می‌دهد که بهرامی فکر می‌کند که او پسر محسن؛ کسی است که سال‌ها قبل سر آنها را در یک پروژه بزرگ ساختمانی کلاه گذاشته است.... پدرام شریفی، هنگامه حمیدزاده، احسان امانی و مریم سعادت در این فیلم ایفای نقش کرده‌اند.

شبکه شما

فیلم تلویزیونی «سفر داوود» به کارگردانی ابراهیم نعمتیان، پنجشنبه 26 فروردین ماه ساعت 24 از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم داستان زندگی یک پسر بچه به نام داوود است که با پدرش باقر و نامادریش که باردار است زندگی می کند. او یک روز با تفنگ بادی بچه های روستا یک شلیک می کند که به زیر چشم یکی از بچه ها می خورد. داوود که ترسیده و از عکس العمل تند پدرش هم می ترسد از روستا فرار کرده و با ماشین به شهر می رود و با عکسی که از مادرش دارد به دنبال یافتن اوست و گیر فردی به نام حمید می افتد که از بچه های بی سرپرست سو استفاده می کند و آنها را سر چهار راه ها به کار می گمارد. داوود هم مدتی برای او کار می کند و «حمید» از او می خواهد که یک پیر مرد را با چوب بزند تا پول هایش را بردارند ولی موقع فرار ...ابوالفضل قدیمی، حمید ابراهیمی، فهیمه مومنی و بهاره سعیدی در فیلم سینمایی «سفر داوود» بازی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «دو روز تا ماندن» به کارگردانی «عمار خطی»، جمعه 27 فروردین ساعت 13:30 از شبکه شما پخش خواهد شد. این فیلم درباره بهروز جوان متاهلی است که حسابدار یک شرکت خصوصی است. وی با همدستی رئیس خود ضمن تهیه فاکتورهای جعلی پول زیادی به جیب زده است. همسر وی افسانه به خاطر فعالیت ها و دستاوردهای مشکوک مالی او قصد جدایی از او را دارد و .... زنده یاد علی انصاریان، فریدون امیر عبدالهیان و محمدرضا ژاله در این فیلم بازی کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha