رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهاباد زیر ۳۰ درصد است
کد خبر: 3965549
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۱

رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهاباد زیر ۳۰ درصد است

فرماندار ویژه مهاباد گفت: در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهاباد به زیر ۳۰ درصد رسیده که این موضوع زنگ هشداری برای روزهای سخت آینده است.

ارسالی/ رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهاباد زیر ۳۰ درصد استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، عارف خدرلو، فرماندار ویژه مهاباد، ۲۹ فروردین‌ماه در جلسه شورای روحانیون مهاباد، اظهار کرد: روحانیون و علمای مذهبی، جایگاه ویژه‌ای در بین مردم دارند که از این ظرفیت برای آگاهی‌رسانی و دادن هشدارهای لازم به مردم در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توان بهره برد.

وی افزود: روحانیون و امامان جمعه به عنوان نخبه‌های دینی جامعه در این شرایط حساس نیاز است که به وظیفه خود در مقابله با کرونا به خوبی عمل کرده و شهروندان به رعایت توصیه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک و دوری از تجمعات تشویق کنند.

فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور از نظر مقابله با کرونا در شرایط جنگی قرار دارد، ادامه داد: یکی از مکان‌های ابتلای مردم به کرونا جشن‌های عروسی است که از ماموستاها درخواست می‌شود در دفاتر ثبت ازدواج، زوج‌های جوان را نسبت به عدم برگزاری جشن عروسی تشویق کنند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مهاباد به زیر ۳۰ درصد رسیده که این موضوع زنگ هشداری برای روزهای سخت آینده است و از هم‌اکنون باید برنامه‌ریزی‌های لازم برای مقابله با موضوع اندیشیده شود.

خدرلو با اشاره به روند صعودی ابتلا به کرونا و جانفشانی کادر درمان در این شرایط حساس تصریح کرد: بهترین راه برای مقابله با کرونا زدن ماسک است که از شهروندان درخواست می‌شود برای سلامتی خود و خانواده‌های‌شان این موضوع را مد نظر قرار دهند.



انتهای پیام
captcha