فیلم | روزه‌ و پاک‌سازی بدن از سلول‌های معیوب
کد خبر: 3966043
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

فیلم | روزه‌ و پاک‌سازی بدن از سلول‌های معیوب

قرآن‌پژوه سوری گفت: روزه این قابلیت عجیب را دارد که سیستم ایمنی بدن را دوباره فعال ‌کند و سلول‌های جدیدی بسازد و سلول‌های خونی و گلوبول‌های سفید را برای مقابله با ویروس‌ها از نو تولید کند.

به گزارش ایکنا، عبدالدائم الکحیل، دکترای مهندسی مکانیک از دانشگاه دمشق و پژوهشگر اعجاز قرآن بیان می‌كند که امروزه علما دریافته‌اند روزه این قابلیت عجیب را دارد که دوباره سیستم ایمنی بدن را فعال ‌کند و سلول‌های جدیدی بسازد و سلول‌های خونی و گلوبول‌های سفید را برای مقابله با ویروس‌ها از نو تولید کند.

مشروح سخنان الکحیل در ویدئوی زیر از این قرار است:
دانشمندان روزه‌داری را نوعی عمل بدون جراحی می‌دانند و معتقدند شما به مجرد اینکه شروع به روزه‌داری و امساک از خوردن و نوشیدن برای مدت زمان بیش از 9 الی 10 ساعت می‌کنید کبد شروع به تخلیه سموم می‌کند. سلول‌های سالم شروع می‌کنند به انهدام سلول‌های معیوب، مریض و ضعیف. پس روزه‌داری باعث احیای جسم می‌شود.

ولی چیزی که الان مهم هست این است که به جای اینکه به یکی از همین مراکز نوین در آمریکا که از پیشرفته‌ترین تجهیزات درمانی برخوردارند، بروید و هزینه معادل 50 هزار دلار پرداخت کنید تا همین سلول‌های بنیادی را برای درمان برخی بیماری‌های صعب‌العلاج به بیمار تزریق کنند، ‌پیامبر اکرم(ص) برای شما درمان رایگانی را توصیه می‌فرماید و آن اینکه بیشتر ماه شعبان و کل ماه مبارک رمضان را روزه بگیرید به‌گونه‌ای که روزه از سحر تا مغرب به مدت حدوداً شانزده ساعت ادامه داشته باشد.

طبق گفته دانشمندان بیش از 10 ساعت روزه‌داری باعث می‌شود که کبد شروع به تخلیه سموم کند و سلول‌های معیوب، ضعیف و پیر شروع به از بین رفتن می‌کنند و سلول‌های ملتهب که سلول‌‌های بیمار هستند از بین خواهند رفت با این اوصاف شما به محض اینکه روزه‌دار شوید بسیاری از مشکلات همچون آسم، تنگی نفس، التهاب سینه و مشکلات معدوی برطرف می‌شود.

حتی طبق گفته دانشمندان سلول‌های بنیادی که بر اثر روزه‌داری طولانی‌مدت متولد می‌شوند می‌تواند مشکلات و بیماری‌های لثه و دندان را هم برطرف کند. با این علم که دانشمندان مشكلاتی را كه در ناحیه دهان یعنی لثه و دندان به وجود می‌آید، صعب‌العلاج می‌دانند اما همین سلول‌های بنیادی می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. حتی باعث رفع مشکلات بینایی و شنوایی خواهند شد.

همچنین اگر مشکلی در کارکرد غده لوزالمعده(پانکراس) دارید، دچار دیابت و بیماری‌ فشار خون هستید این مشکلات را سلول‌های نو و جدید برطرف خواهند کرد. این حجم از سلول‌های جدید فقط با روزه‌داری متولد می‌شوند. سبحان‌الله. لذا برای روزه‌داری در این ماه مبارک تلاش داشته باشید که ان‌شاءلله نتایج آن را خواهید دید.

در زیر ویدئوی سخنان الکحیل را با زیرنویس فارسی مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام
captcha