آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه کم رنگ نمی‌شود
کد خبر: 3969595
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۳

آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه کم رنگ نمی‌شود

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران کمرنگ نخواهد شد.

آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه کم رنگ نمی‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، علی بدرشکوهی، مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، امروز، 16 اردیبهشت‌ماه، در جمع خبرنگاران گفت: آرمان حمایت از مردم مظلوم فلسطین هیچ گاه در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران کمرنگ نخواهد شد.

وی با گرامیداشت روز جهانی قدس، گفت:در دو سال اخیر با توجه به شیوع ویروس کرونا، راهپیمایی روز جهانی قدس به شکل سابق برگزار نمی‌شود، با این حال مردم ایران اسلامی و همه آزادیخواهان جهان به شیوه‌های بدیع و خلاقانه، همچنان آرمان حمایت از مظلومان فلسطین را زنده نگه داشته‌اند.

بدرشکوهی، نقش هنرمندان و اهالی فرهنگ را در این زمینه مهم ارزیابی کرد و گفت: در 42 سال اخیر استفاده از مقوله هنر در روشن ساختن چهره کریه صهیونیسم بیشترین تاثیر را داشته است و قطعاً فکر و قلم هنرمندان متعهد به آرمان‌های مردم مظلوم فلسطین به اندازه خون مقدس شهیدان غزه و کرانه باختری از جایگاه والای برخوردار است.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان‌شرقی، یادآور شد: امسال نیز با استفاده از امکانات فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، گروه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی با راه اندازی پویش‌ها و کمپین‌های مختلف در راستای زنده نگه داشتن این یادگار گرانسنگ حضرت امام خمینی(ره) گام های مهمی برداشته‌اند.

انتهای پیام
captcha