تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی مشکات در خراسان‌جنوبی
کد خبر: 3972285
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۵
به‌صورت مجازی؛

تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی مشکات در خراسان‌جنوبی

دبیر جشنواره قرآنی مشکات در خراسان‌جنوبی گفت: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره قرآنی مشکات، فردا، 29 اردیبهشت‌ماه با پخش زنده از صفحه خبرگزاری ایکنا در اینستاگرام به نشانی iqna _ video برگزار می‌شود.

تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره قرآنی مشکات به صورت مجازی در خراسان‌جنوبیجواد سبزبان، دبیر شورای فرهنگی اداره‌کل اموال و املاک خراسان‌جنوبی و دبیر جشنواره قرآنی مشکات در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: نخستین جشنواره قرآنی مشکات، در رشته‌های قرائت، تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء و اذان ویژه کارکنان سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان، برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ انس با قرآن و شناسایی استعدادها و ظرفیت‌های قرآنی سازمان اموال و املاک کشور به همت سازمان اموال و املاک کشور و میزبانی اداره‌کل اموال و املاک خراسان‌جنوبی برگزار شد.

دبیر جشنواره قرآنی مشکات ادامه داد: 80 نفر از کارکنان ادارات اموال و املاک سطح کشور، شرکت شهرسازی و خدمات مهندسی علوی و شرکت کشت و صنعت شهید مطهری که از زیر مجموعه‌های سازمان اموال و املاک هستند، در این جشنواره شرکت کردند.

سبزبان افزود: این افراد مجاز به شرکت در چند رشته بودند که در نهایت نزدیک به ۱۰۰ فایل ویدئویی در رشته‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد و پس از داوری مرحله مقدماتی ۲۰ نفر به مرحله نهایی راه یافتند.

وی تصریح کرد: مرحله نهایی به‌صورت آنلاین و برخط از طریق سامانه ویدئوکنفرانس سازمان اموال و املاک که در تمام ادارات‌کل و زیر مجموعه‌های این سازمان نصب و راه‌اندازی شده است، برگزار شد و داوران در استان خراسان‌جنوبی این مرحله را داوری کردند.

دبیر جشنواره قرآنی مشکات با بیان اینکه استقبال از جشنواره با توجه به فرصت کم اطلاع‌رسانی و اینکه نخستین دوره بود، مطلوب ارزیابی می‌شود، اظهار کرد: داوران مطرح استان که سابقه داوری در مسابقات استانی اوقاف و امور خیریه را در کارنامه دارند، رقابت در این مسابقات را داوری کردند.

سبزبان ادامه داد: این جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا و به منظور جلوگیری از شیوع کرونا به صورت مجازی برگزار شد و با توجه به امکانات سازمان اموال و املاک مرحله نهایی برخط و آنلاین برگزار شد که باعث شد هزینه‌ها کاهش پیدا کند و با این حال به اهداف خود دست پیدا کردیم.

وی یادآور شد: در این جشنواره در رشته اذان حمیدرضا حضرتی از اداره کل اموال و املاک خراسان رضوی، در رشته ترتیل مهدی قربانقلی از اداره کل اموال و املاک استان قزوین، رشته قرائت تحقیق مهرداد امیری از اداره کل شهرستان‌های استان تهران و در رشته حفظ پنج جزء حسن آقایی از شرکت کشت و صنعت شهید مطهری نفرات اول شدند.

سبزبان با تشکر از مساعدت و نگاه ویژه معاون بنیاد مستضعفان و ریاست سازمان اموال و املاک، تصریح کرد: مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان مرحله کشوری جشنواره قرآنی مشکات، فردا، 29 اردیبهشت‌ماه، ساعت 8 به‌صورت زنده از طریق صفحه خبرگزاری ایکنا در اینستاگرام به نشانی iqna _ video پخش خواهد شد که پس از آن هدایای متسابقان برای آنان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام
captcha