برندسازی، چالش جدی پیشران‌های مشاغل خانگی اردبیل
کد خبر: 3974918
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸

برندسازی، چالش جدی پیشران‌های مشاغل خانگی اردبیل

مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، گفت: نبود برند ثبت شده برای محصولات تولیدی یکی از چالش‌های جدی پیشران‌های مشاغل خانگی اردبیل است.

برندسازی، چالش جدی پیشران‌های مشاغل خانگی اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، میثم ضارب نیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی توسعه مشاغل خانگی استان اردبیل، دهم خردادماه در حاشیه بازدید از کارگاه تولید پوشاک بچه‌گانه در شهر نمین از توابع اردبیل، گفت: علی‌رغم تولید محصولات ارزشمند و در برخی موارد منحصر بفرد توسط پیشران‌های مشاغل خانگی در اردبیل به خصوص در رشته خیاطی، متاسفانه اقدام جدی برای ثبت و ارائه این محصولات با یک برند خاص انجام نشده و اغلب این تولیدات با نام برند دیگری در بازار به فروش می‌رسند که خود از معضلات جدی در بخش تولید استان است.

ضارب نیا افزود: در تلاش هستیم با استفاده از امکانات طرح مشاغل خانگی و همچنین همت پیشران‌های طرح، در حد توان گام‌های مثبتی برای برندسازی محصولات تولیدی استان برداریم.

در این بازدید، زهرا حاجی زاده، تولیدکننده پوشاک بچه‌گانه در شهرستان نمین و از پیشران‌های طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در استان اردبیل با استقبال از اجرای این طرح، به چالش‌ها و مشکلات موجود پیرامون تولید لباس اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم برخی از مشکلات پیشران‌های طرح مشاغل خانگی در قالب حمایت‌های طرح مذکور مرتفع گردد.

انتهای پیام
captcha