نماهنگ «فاتح نبل و الزهرا» رونمایی شد
کد خبر: 3976230
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴

نماهنگ «فاتح نبل و الزهرا» رونمایی شد

مراسم رونمایی از نماهنگ «فاتح نبل و الزهرا» ویژه بزرگداشت سردار رشید اسلام محمدعلی حق بین با حضور خانواده این شهید امروز 18 خرداد در رشت برگزار شد.

به گزارش ایکنا از گیلان، سردار بهروز دولتی، فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس استان گیلان در آیین رونمایی از نماهنگ «فاتح نبل و الزهرا» ویژه سردار محمدعلی حق بین، از فرماندهان گیلانی جبهه مقاومت، با اشاره به مجاهدت های سردار حق بین در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در مناطق مرزی شمال غرب، اظهار کرد: بعد از جنگ ماموریت سردار حق بین تمام نشد و کمک رسانی به مردم مناطق محروم و روستایی را در دستور کار قرار داد.

وی با بیان اینکه سردار حق بین در جبهه مقاومت نیز شجاعت و دلاوری خاصی از خود نشان داد، تصریح کرد: نبرد با داعش در عراق و سوریه بسیار سخت و نفس گیر بود، اما نام شهدای مدافع حرم و در رأس آنان حاج قاسم و سردار حق بین در جبهه مقاومت می درخشد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان، تواضع و فروتنی را ویژگی برجسته سردار حق بین دانست و متذکر شد: منش و اخلاق ایشان همگان را جذب می کرد به واسطه برخورداری از اخلاص، همواره مردم میدان و پای کار بود.

دولتی، شهید قاسم سلیمانی ها و محمدعلی حق بین ها را افتخار جهان اسلام دانست و عنوان کرد: سردار حق بین پرورش یافته مکتب حاج قاسم بود.

وی با بیان اینکه مردم سوریه به ویژه شیعیان نبل و الزهرا هنوز از فداکاری ها و ایثارگری ها و رشادت های مدافعان حرم سخن می گویند، بیان کرد: سردار حق بین به معنای واقعی کلمه مرد میدان عمل بود و با تمام وجود عمر گرانبهایش را وقف اسلام و انقلاب و ملت ایران کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان، در ادامه از برگزاری مراسم اربعین سردار حق بین در ساعت 17 روز چهارشنبه، 19 خرداد در این فرماندهی خبر داد و گفت: سردار حق بین برای آزادی و امنیت سرزمین های اسلامی بسیار جانفشانی کرده و لذا نام این سردار شهید در تاریخ خواهد ماند.

گفتنی است، مراسم رونمایی از نماهنگ «فاتح نبل و الزهرا» با حضور خانواده سردار شهید محمدعلی حق بین برگزار شد.

انتهای پیام
captcha