حضور پررنگ مردم در انتخابات مشتی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب است
کد خبر: 3976739
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

حضور پررنگ مردم در انتخابات مشتی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب است

عضو شورای شهر یاسوج گفت: حضور پررنگ مردم در انتخابات مشت محکمی به یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب است و هر رأی مردم در توسعه کشور در ابعاد مختلف نقش بسزای دارد و پشتوانه انقلاب و ارزش‌های آن است.

مردم از گفتاردرمانی بیهوده خسته شده‌اند

محمدرحیم دهراب‌پور، عضو شورای شهر یاسوج در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، اظهار کرد: نامزدهای انتخابات چه ریاست جمهوری، مجلس و شوراها باید دارای این ویژگی باشند که برای کسب قدرت نیامده و برای خدمت به انقلاب و اعتلای دین آمده باشند و از نظر فردی خود ساخته باشند و به دنبال منافع شخصی، گروهی و جناحی نباشند.

وی افزود: حضور پررنگ مردم در انتخابات مشت محکمی به یاوه گویی‌های دشمنان انقلاب است و هر رأی مردم در توسعه کشور در ابعاد مختلف نقش بسزای دارد و پشتوانه انقلاب و ارزش‌های آن است.

عضو شورای شهر یاسوج تصریح کرد: مشکلات اقتصادی هم‌اکنون در جامعه وجود دارد اما این مشکلات نمی‌تواند در اراده مردم جهت شرکت در انتخابات تاثیر داشته باشد؛ چراکه این ملت در 8 سال دفاع مقدس نشان دادند که حفظ انقلاب بالاتر از هر چیزی است اما این به فضل خداوند این مشکلات با انتخاب فردی شایسته در انتخابات ریاست جمهوری قابل حل و فصل است.

دهراب‌پور یادآور شد: داشتن روحیه جهادی، استکبارستیزی و تخصص در حل مشکلات اقتصادی و تقوا و همچنین شجاعت در برخورد با موانع باید در انتخاب نامزد انتخابات ریاست جمهوری مدنظر همه احاد ملت باشد.

وی اضافه کرد: یکی از شاخص‌های اصلی توسعه و آبادانی کشور و حتی مناطق پایین دستی یعنی استان‌ها، بخش‌ها و روستاها دارا بودن نمایندگانی فعال و کارآمد در عرصه‌های مختلف است و هر چه این افراد قوی‌تر باشند به تبع آن کشور نیز پله‌های آبادانی را یکی بعد از دیگری طی می‌کند و شاهد توسعه فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی در کشور خواهیم بود.

عضو شورای شهر یاسوج در پایان از همه آحاد مردم خواست تا در انتخابات پیش رو نسبت به سرنوشت خود کمر همت را ببندند و با اخلاق‌مداری، حضوری پررنگ در پای صندوق‌های رأی داشته باشند.

انتهای پیام
captcha