همدلی را در پای صندوق‌های رأی محقق کنیم
کد خبر: 3978233
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۵
حجت‌الاسلام نکونام:

همدلی را در پای صندوق‌های رأی محقق کنیم

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه جامعه نیازمند همدلی است، اظهار کرد: برای اینکه به اهداف، آمال و آرزوها برسیم باید پیوند و همدلی در جامعه را امروز در پای صندوق‌های رأی محقق کنیم.

همدلی را در پای صندوق‌های رأی محقق کنیم

 

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در آغازین دقایق اولیه رأی‌گیری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا با حضور در دبیرستان شهید استکی شهرکرد رأی خود را به صندوق انداخت.

بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مؤمنان باید در انجام عمل صالح از یکدیگر سبقت بگیرند، اظهار کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است، در این شرایط حساس به‌ شدت نیازمند حضور مردم هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان افزود: جامعه نیازمند همدلی است، برای اینکه به اهداف، آمال و آرزوها برسیم باید پیوند و همدلی در جامعه را امروز در پای صندوق‌های رأی محقق کنیم، مردم باید در این موضوع از یکدیگر سبقت بگیرند، زیرا حضور در پای صندوق‌های رای یک عمل صالح محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: حضور در پای صندوق‌های رأی یک عمل در راستای جامعه‌سازی و حرکت به سمت تمدن‌سازی جهانی است، کسانی که به آب، خاک و امنیت کشورشان اهمیت می‌دهند در انتخابات مشارکت می‌کنند، اما شاهدیم در مناطقی که به این مباحث توجه نشده است، آن مناطق گرفتار ناامنی شده‌اند.

نکونام با اشاره به اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی یک وظیفه شرعی است، گفت: باید در ادای این وظیفه شرعی از یکدیگر سبقت بگیریم، مردم باوجود گرفتاری‌ها، گلایه‌ها و مشکلات موجود در کشور پای صندوق‌های رای می‌آیند تا با این اقدام زمینه حل مشکلات را فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha