چهارمحال‌وبختیاری بیش از ۷۴۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن دارد
کد خبر: 3978243
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۲
دبیر ستاد انتخابات استان خبر داد:

چهارمحال‌وبختیاری بیش از ۷۴۰ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن دارد

دبیر ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: واجدین شرایط رأی دادن در استان ۷۴۱ هزار و ۳۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر رأی‌اولی هستند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، ملک‌محمد قربانپور، دبیر ستاد انتخابات چهارمحال‌وبختیاری ۲۸ خردادماه در جمع خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات استان با اشاره به اینکه آرای مربوط به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان در ۹۸۶ شعبه جمع‌آوری می‌شود، اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی ۱۴۰۰ نیز در ۶۱۶ شهر و روستای استان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: واجدین شرایط رای دادن در استان ۷۴۱ هزار و ۳۲۲ نفر است که از این تعداد ۱۸ هزار و ۵۹۱ نفر رای‌اولی هستند.

قربانپور با بیان اینکه از مجموع ۵۷۳ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی در چهارمحال و بختیاری ۵۲۷ روستا شورای سه نفره و ۴۶ روستا شورای پنج نفره دارند، گفت: همچنین از مجموع ۴۳ شهر استان دو شهر شهرکرد و بروجن دارای شورای هفت نفره و ۴۱ شهر دارای شورای پنج نفره است.

وی بیان کرد: ۵۰۰۰ دستگاه خودرو، سه فروند بالگرد و ۲۲ هزار نفر عوامل اجرایی، خدماتی، نظارتی، امنیتی، بازرسی، نظامی و انتظامی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در چهارمحال و بختیاری را بر عهده دارند.

دبیر ستاد انتخابات استان در پایان خاطرنشان کرد: ضدعفونی شعب اخذ رأی انجام و چیدمان شعب نیز بر اساس پروتکل‌های اعلامی وزارت بهداشت و درمان و وزارت کشور رعایت شده است.

انتهای پیام
captcha