مردم در راه دفاع از کیان ایران اسلامی استوار هستند
کد خبر: 3978663
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۳
استاندار چهارمحال‌وبختیاری تأکید کرد:

مردم در راه دفاع از کیان ایران اسلامی استوار هستند

استاندار چهارمحال‌وبختیاری در پیامی ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰، گفت: مردم به استکبار جهانی و دنیا نشان دادند که هم‌چنان در حمایت از آرمان‌های جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شهدای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در راه دفاع از کیان ایران اسلامی استوارند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اقبال عباسی، استاندار این استان در پیامی از حضور پرشور مردم استان در انتخابات ۱۴۰۰ قدردانی کرد.

متن پیام اقبال عباسی بدین شرح است:

مردم عزیز و همیشه در صحنه چهارمحال و بختیاری، خلق حماسه‌های ماندگار در بُرهه‌ها، عرصه‌ها و صحنه‌های سیاسی ایران همواره یکی از مهم‌ترین رویدادهایی بوده که مردم عزیز کشورمان به آن توجه داشته‌اند.

از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون، مردم نقاط مختلف این مرز و بوم به‌ ویژه در بام ایران زمین همیشه سرافراز و سربلند با حضور خود در صحنه‌های دفاع از جمهوری اسلامی مانند جنگ تحمیلی، ایستادگی برابر تحریم‌ها، تکیه بر توان داخلی و به ‌خصوص مشارکت در صحنه انتخابات، افتخارآفرینی کرده‌اند و مُشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های ایادی استکبار جهانی زده‌اند.

در انتخابات ۱۴۰۰ علی‌رغم تلاش‌های استکبار جهانی برای نشاندن تیری زهرآلود بر پیکره نظام جمهوری اسلامی، مردم نقاط مختلف کشور از جمله استان چهارمحال و بختیاری در روز جمعه ۲۸ خرداد ماه با حضور حماسی، سیاسی و آگاهانه خود در پای صندوق‌های رأی بازهم ضمن خنثی کردن توطئه‌ای جدید از دشمنان این مرز و بوم، برگ زرین دیگری بر مجموعه افتخارات خود افزودند و به استکبار جهانی و دنیا نشان دادند که هم‌چنان در حمایت از آرمان‌های جمهوری اسلامی، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و شهدای انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و در راه دفاع از کیان ایران اسلامی استوارند.

در همین راستا و با توجه به حضور حداکثری مردم چهارمحال و بختیاری در نقاط مختلف شهری، روستایی و مناطق عشایری، از مشارکت تمامی شما بزرگواران برای حضور پُرشور و گسترده در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی نهایت تشکر و قدردانی را دارم.

ضمن تبریک به رییس‌جمهوری منتخب و همچنین منتخبان مردم چهارمحال و بختیاری در شوراهای اسلامی، امید است مسیرهای رشد، توسعه، ترقی و تعالی کشور و استان روز به روز هموارتر شود.

انتهای پیام
captcha