اجرای طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 3978747
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴

اجرای طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری گفت: ۲ نفر از بانوان داور استان موفق شدند مراحل طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم را همزمان با سراسر کشور طی کنند که اکنون دوره آموزشی ویژه این افراد در حال برگزاری است.

آیت‌الله روحانی، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه چهارمحال‌وبختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، اظهار کرد: 2 نفر از بانوان داور استان موفق شدند مراحل طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم را که از اسفندماه سال قبل همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است طی کنند که درحال حاضر دوره آموزشی ویژه این افراد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: زینب نجفی در رشته داوری وقف و ابتدا توانست پس از پشت سرگذاشتن سه مرحله از طرح ساماندهی داروان که به‌صورت سراسری و ویدئو کنفرانس از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شد پشت سر بگذارد؛ این داور استان هفته گذشته نیز در یک دوره آموزشی یک روزه که به‌صورت ویدئو کنفرانس تشکیل شد حضور داشت.

روحانی در خصوص دیگر داور استان حاضر در این دوره آموزشی، تصریح کرد: تهمینه رئیسی دیگر داور استان نیز ضمن پشت سر گذاشتن موفقت‌آمیز مراحل این طرح در رشته داوری تجوید، امروز در دوره آموزشی یک‌روزه حضور دارد.

وی با ذکر اینکه در مجموع 15 فعال قرآنی استان برای شرکت در طرح ساماندهی داروان ثبت‌نام کرده بودند، ادامه داد: به دلیل شرایط حاد کرونایی، سه نفر از داوران موفق شدند در تمامی مراحل طرح که طی چند ماه اجرا شد، حضور داشته باشند که در نهایت دو داور استان این طرح را با موفقیت پشت سرگذاشتند.

یادآوری می‌شود، طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم که از اواسط اسفندماه سال گذشته در سراسر کشور اجرا شده دارای سه مرحله شامل آزمون کتبی، مرحله شبیه‌سازی داوری و مصاحبه حضوری بود که تمامی مراحل به‌شیوه ویدئو کنفرانس برگزار شد؛ همچنین تمامی داورانی که این مراحل را پشت سر گذاشته‌اند در یک دوره آموزشی شرکت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha