قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از حضور حماسی در انتخابات
کد خبر: 3978771
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸

قدردانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از حضور حماسی در انتخابات

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پیامی با قدردانی از حضور حماسی و پرشور مردم کرمان به‌ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، گفت: آرزومندم رئیس جمهور منتخب و منتخبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا از توان نخبگان و صاحب نظران برای رشد و توسعه در همه جنبه‌ها بهره ببرند.

به گزارش ایکنا از کرمان، احمد اسکندری‌نسب، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در پیامی از حضور حماسی و پرشور مردم کرمان به ویژه فرهنگیان و دانش‌آموزان رأی اولی در انتخابات 28 خرداد 1400 قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

حضور عظیم مردم در عرصه‌های مختلف به ویژه انتخابات مصونیت بخش کشور و حافظ منافع ملت و موجب ابهت نظام در چشم دشمنان است. رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)

عرصه انتخابات صحنه ادای تکلیف بزرگ سیاسی، تجلی احترام به افکار و آرای مردم و جلوه شعور و اراده یک ملت است و مردم فهیم و بصیر کرمان، پایتخت مقاومت ایران اسلامی، سرزمین سرداران و سرافرازان همراه و همگام با سایر ایرانی‌های شریف و همیشه در صحنه یک بار دیگر با حضور آگاهانه و باصلابت خودشان پای صندوق‌های رأی، جلوه‌های زیبایی از همبستگی و وحدت ملی همچنین عزم و اراده‌ای خلل ناپذیر به نمایش گذاشتند.

اینجانب از حضور حماسی مردم همیشه آگاه و شهیدپرور استان کرمان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به‌ویژه فرزندان عزیزم، دانش‌آموزان رأی اولی که با حضورشان جشن تکلیف سیاسی خود را برگزار کردند و همه فرهنگیان ولایت مدار که با تاسی به رهبرشان و با بستن عهدی دوباره با شهیدان به میدان آمدند، قدردانی می‌کنم و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب و منتخبان شوراهای اسلامی شهر و روستا آرزومندم این عزیزان با توکل به خداوند با همتی مضاعف و مدیریتی جهادی ضمن آسیب شناسی نقاط ضعف و قدرت دولت‌ها و شوراهای پیشین و بهره‌مندی از توان نخبگان و صاحب نظران برای رشد و توسعه در همه جنبه‌ها به ویژه در حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی، هنری، ورزشی و... و صد البته تحقق ارتقای منزلت اجتماعی فرهنگیان ارجمند و پرتلاش و رفع تنگناهای نظام تعلیم و تربیت کشور بکوشند.»

انتهای پیام
captcha