مقاومت تنها راه مقابله با نظام استکباری است
کد خبر: 3981496
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۲

مقاومت تنها راه مقابله با نظام استکباری است

امام جمعه بجنورد گفت: مقاومت تنها راه برون رفت از مشکلات و ایستادگی در برابر استکبار است و باید جوانان در صف اول مقاومت قرار گیرند.

به گزارش ایکنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه های این هفته نماز جمعه بجنورد اظهار داشت: مقاومت در تلاش و کوشش و خنثی کردن تحریم ها خلاصه می شود و باید در این راه برنامه ریزی کنیم و از ابزارهای مقاومت استفاده کرد.

وی تصریح کرد: جوانان فعال و خلاق ابزاری مهم در راه مقاومت در برابر استکبار هستند و باید کاری کینم تا این قشر تاثیرگذار به ما اعتماد کنند، چرا که این جوانان قدرت هسته ای را در کشور ایجاد و اکنون در حوزه بهداشت، واکسن ایرانی کرونا را تولید کردند.

خطیب جمعه بجنورد ادامه داد: این یک افتخار محسوب می شود که جوانان ما براساس رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با رویکرد خود اتکایی داخلی موفق به تولید واکسن کرونا شدند و معظم له نیز با اعتقاد به جوانان همراه با مردم و به نوبت سنی این واکسن را تزریق کردند.

وی بیان کرد: نباید دست در روی دست قرار دهیم و نظاره گر توطئه دشمنان باشیم، همه ملت به خصوص جوانان باید در اندیشه توسعه ، با تحریم ها مقابله کنند و لازمه این‌کار نیز مقاومت و ایستادگی است.

امام جمعه بجنورد در ادامه به حمله ددمنشانه ناوگان آمریکای جنایتکار به هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۷ اشاره کرد و گفت: این روز به عنوان افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است و آمریکا نشان داد که حقوق بشر تنها در راستای اهداف سیاسی استفاده می شود و استکبار به دروغ آن را مطرح می‌کند.

حجت الاسلام نوری افزود: وقتی آمریکا در بیش از ۱۳۴ کشور دخالت مستقیم نظامی می کند و هزاران نفر از مردم آن کشورها را به خاک و خون می کشد، نمی تواند ادعای دفاع از حقوق بشر را داشته باشد، لذا باید با استفاده از تمام ظرفیت های رسانه ای جنایات آمریکا را برملا کرد و با ایجاد جذابیت های های بصری و رسانه ای این جنایات شیطان بزرگ را به اطلاع مردم دنیا رساند.
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی تصریح کرد: مقام معظم رهبری با اطلاع کامل از این جنایات آمریکا است که بارها و بارها تاکید بر افشای همه جانبه جنایات این دولت استکباری را در سطح منطقه و جهان دارند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام
captcha