کسب ۳ رتبه برتر کشوری معلمان کرمانی در مسابقات قرآن فرهنگیان
کد خبر: 3983717
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

کسب ۳ رتبه برتر کشوری معلمان کرمانی در مسابقات قرآن فرهنگیان

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان گفت: معلمان کرمانی موفق شدند در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز فرهنگیان، سه رتبه برتر را کسب کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، صدیقه مرادی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان از کسب 3 رتبه برتر کشوری در مسابقات قرآن، عترت و نماز فرهنگیان  از سوی معلمان کرمانی خبر داد.

مرادی بیان کرد: در ششمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز که به‌صورت مجازی و برخط در 5 رشته برگزار شد، الهام سلطانی از ناحیه یک کرمان در رشته قرائت تحقیق موفق به کسب رتبه اول کشوری، عاطفه محمود‌زاده از منطقه چترود در رشته حفظ 10 جزء قرآن کریم موفق به کسب رتبه دوم کشوری و خدیجه ایرانمنش از منطقه گلباف در رشته حفظ کل قرآن کریم موفق به کسب رتبه پنجم کشوری شدند.

وی اظهار داشت: این مسابقات بدون تغییر نسبت به سال‌های گذشته در رشته‌های حفظ 10 جزء قرآن، حفظ کل قرآن کریم، نهج‌البلاغه و روش تدریس احکام برگزار شد که در مرحله استانی این مسابقات، فرهنگیان استان به صورت مجازی به رقابت پرداختند، 10 نفر از برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری راه یافتند و مراسم پایانی هم 19 تیر 1400 در خراسان رضوی به‌صورت مجازی برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: تهدید ویروس کرونا فرصتی ایجاد کرد و باعث شد همکاران به توانمندی‌هایی از جمله آموزش شیوه‌های تولید محتوای الکترونیکی و تولید محتواهای مناسب و با کیفیت ویژه سنین مختلف دانش‌آموزی به خصوص در حوزه قرآن، عترت و نماز همچنین نشر این محتواها در فضای مجازی برای آموزش دست یابند.

انتهای پیام
captcha