روش‌های مشارکت مردم کرمان در طرح نذر قربانی اعلام شد
کد خبر: 3984824
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

روش‌های مشارکت مردم کرمان در طرح نذر قربانی اعلام شد

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح نذر قربانی در آستانه عید قربان توسط این نهاد خبر داد و گفت: مردم مؤمن و نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق روش‌های اعلام‌شده در این طرح مشارکت کنند.

به گزارش ایکنا از کرمان، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از اجرای طرح نذر قربانی در آستانه عید قربان توسط این نهاد خبر داد و گفت: مردم مؤمن و نوع‌دوست استان می‌توانند از طریق روش‌های اعلام‌شده در این طرح مشارکت کنند.

وی افزود: در روز چهارشنبه 30 تیر ماه هم‌زمان با سراسر کشور دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان به جذب و جمع‌آوری نذورات مردم و خیران هم استانی در قالب نذورات نقدی و غیر نقدی (به‌ویژه گوشت قربانی) در تمامی شهرها و روستاهای سطح استان اقدام می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه قربانی کردن از جمله سنت‌های حسنه اسلامی است که فضائل، آثار و نتایج فردی و اجتماعی مهمی را به دنبال دارد، گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته باهدف کمک به معیشت خانواده‌های نیازمند، تأمین حداقل یک کیلو گوشت نذری به‌ویژه برای سالمندان، بیماران صعب‌العلاج، و ایتام تحت حمایت در دستور کار است.

وی نظارت بر محل‌های ذبح دام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و دعوت از نیکوکاران برای حضور در قربانگاه و ادای نذر قربانی را از دیگر برنامه‌های این نهاد در روز عید قربان اعلام کرد.

صادقی به دیگر روش‌های مشارکت در طرح نذر قربانی اشاره کرد و گفت: به‌منظور سهولت در اجرای طرح، خیران نیک‌اندیش و هم استانی‌های مؤمن می‌توانند با واریز کمک‌های نقدی خود از طریق شماره‌گیری کد دستوری #034*1*8877* و شماره کارت مجازی 5859837000064879 بانک تجارت در طرح نذر قربانی مشارکت کنند.

وی در پایان بیان کرد: همه نذورات جمع‌آوری‌شده، بلافاصله در میان نیازمندان هم استانی شناسایی‌ شده با اولویت ایتام توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha