چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3985257
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹

چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در کرمان برگزار شد

همزمان با دهه امامت و ولایت و به همت سپاه ثارالله استان کرمان، چهارمین مرحله رزمایش کمک مومنانه به ارزش 7میلیارد و 700 میلیون تومان در کرمان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، چهارمین مرحله توزیع کمک‌های معیشتی مواسات مومنانه با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره)، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، بسیج سازندگی، سازمان تبلیغات اسلامی، بانک رسالت، آستان قدس رضوی(ع) و قرارگاه خاتم الاوصیا(ع)، روز دوشنبه 28 تیر ماه به مناسبت دهه امامت و ولایت، به همت سپاه ثارالله استان کرمان و در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حسینیه ثارالله کرمان برگزار شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جریان این رزمایش با گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا، به ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی بیان کرد: در مرحله اول این رزمایش توزیع 70 هزار بسته کمک مؤمنانه، مرحله دوم 35 هزار بسته و مرحله سوم 125 هزار بسته در استان کرمان انجام شده است و امروز و به‌مناسبت هفته امامت و ولایت توزیع 22 هزار بسته معیشتی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در استان کرمان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه هر بسته کمک مؤمنانه 350 هزار تومان و در مجموع ارزش ریالی این کمک‌ها 7 میلیارد و 700 میلیون تومان است، گفت: برای دهه مبارک امامت و ولایت توزیع 5 هزار غذای گرم در حاشیه شهر کرمان به‌ارزش 75 میلیون تومان نیز در برنامه است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: در هفته آینده توزیع هزار و 440 جهیزیه بین مددجویان کمیته امداد به‌ارزش ریالی 28 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز انجام می‌شود.

وی همچنین به بهره برداری آب شرب برخی روستاها و تعدادی از منازل مددجویان کمیته امداد و محرومان نیز در دهه ولایت و امامت اشاره کرد و گفت: اولویت اول قرارگاه تأمین آب شرب است. امسال کار بزرگی را در حوزه آبرسانی به مردم در برنامه داریم و آبرسانی به 307 روستا با کمک دیگر نهادها در برنامه است.

معروفی ساخت، ترمیم و تکمیل منازل مددجویان و محرومین روستایی استان را اولویت بعدی دانست؛ و گفت: یک‌هزار و دویست مددجو در روستاها هستند که خانه‌های آن‌ها باید تکمیل شود.

سردار معروفی اولویت سوم قرارگاه را اشتغال خرد عنوان کرد و گفت: قرارداد ما با کمیته امداد  87 میلیارد تومان در حوزه اشتغالزایی است که از سال گذشته آغاز شده است.

وی اولویت‌های بعدی را ساماندهی و حل مشکلات حاشیه‌نشینی کرمان و خدمات اجتماعی دانست و خاطر نشان کرد: تا زمانی که نیاز است کنار مردم هستیم و به کار خود ادامه می‌دهیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم عزیزمان را حل کنیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برخی کمک‌های مؤمنانه را زیر سؤال می‌برند گفت: این افراد مردم را نمی‌شناسند و مشکلات آنها را نمی‌دانند. ما به فرمان رهبرمان این کار را انجام می‌دهیم و حرکت‌هایی را که به دستور امام خود شروع کردیم در قالب قرارگاه با افتخار و اعتقاد و با حفظ کرامت مردم تا آخر کار به عنوان یک حرکت جهادی انجام می‌دهیم.

 

انتهای پیام
captcha