بازدید فرمانده مرزبانی از یگان‌های مرزی آذربایجان غربی
کد خبر: 3985618
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸

بازدید فرمانده مرزبانی از یگان‌های مرزی آذربایجان غربی

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در سفری یک روزه‌ از یگان‌های مرزی آذربایجان غربی بازدید کرد.

ارسالی| بازدید فرمانده مرزبانی از یگان‌های مرزی آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ تیر با هدف بازدید از یگان‌های مرزی آذربایجان غربی به این استان سفر و با مرزبانان هنگ مرزی پرانشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در این دیدار با اشاره به اینکه تأمین اولویت مرزها اولویت اصلی این مجموعه است، اظهار کرد: برای تامین امنیت مرزها با تمهیدات و بیانات فرمانده معظم کل قوا اقدامات خوبی انجام شده است.

سردار گودرزی افزود: مرزبانان غیور ایران در هر شرایطی همواره با اقتدار برای برقراری امنیت تلاش کرده و برای حفظ آرامش هموطنان از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنند. مرزبانان ایرانی برای برقراری امنیت با مرزنشینان تعامل و همکاری خوبی داشته و برای جامه عمل پوشاندن به شعار سال تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه آذربایجان غربی دروازه ورود به اروپا محسوب می‌شود، تصریح کرد: یکی از استان‌های مرزی و راهبری کشور این استان بوده و نقش مهمی در ترانزیت کالا می‌تواند، ایفا کند.

وی ارتقای توان عملیاتی، مهارت‌افزایی و افزایش توان جسمی پرسنل را از جمله برنامه‌های مهم مرزبانی برشمرد و خاطرنشان کرد: در این راستا از سال گذشته هوشمندسازی نیروهای مرزبانی در دستور کار گرفته است.

 

 

انتهای پیام
captcha