ساخت ۸۵ مدرسه در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفت
کد خبر: 3988172
تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۳

ساخت ۸۵ مدرسه در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفت

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) در خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در راستای پروژه‌های مدرسه‌سازی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی، ۸۵ مدرسه در دستور کار قرار گرفته که ۷۱ مورد تکمیل و ۱۴ پروژه در حال اجراست.

ساخت ۸۵ مدرسه در دستور کار بنیاد برکت قرار گرفتبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، سیدمجتبی موسوی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی، 12 مردادماه، اظهار کرد: در این هفته، همزمان با سراسر کشور ۲۷ مدرسه برکت در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: مدرسه یک کلاسه روستای نصرآباد با ظرفیت ۲۵ دانش‌آموز امروز به نمایندگی از ۲۷ مدرسه برکت در خراسان‌جنوبی به بهره‌برداری رسید.

موسوی یادآور شد: این ۲۷ مدرسه برکت در خراسان‌جنوبی ۴۸ کلاس دارد و اعتبار ساخت این مدارس بیش از چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: در راستای پروژه‌های مدرسه‌سازی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در خراسان‌جنوبی، ۸۵ مدرسه در دستور کار قرار گرفته که ۷۱ مورد تکمیل و ۱۴ پروژه در حال اجرا است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی بیان کرد: سهم بنیاد برکت برای تامین اعتبار این ۸۵ مدرسه بالغ بر ۲۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که ۲۲ میلیارد تومان پرداخت شده است.

انتهای پیام
captcha