۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد
کد خبر: 3990818
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴

۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اظهار کرد: در ادامه پویش همدلی مؤمنانه که به مناسبت‌های مختلف در این دانشگاه اجرا می‌شود، ۱۰۰ بسته معیشتی و کمک‌ مؤمنانه میان نیازمندان شناسایی شده، توزیع شد.

۱۰۰ بسته معیشتی و کمک‌ مؤمنانه بین نیازمندان خراسان‌جنوبی توزیع شدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، عباس جوادی، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند، 24 مردادماه، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع)، گفت: دانشگاهیان علوم پزشکی بیرجند از ابتدای شیوع کرونا در عرصه مبارزه و کنترل این ویروس منحوس و جمع‌آوری کمک‌های خیرخواهانه برای نیازمندان و آسیب‌دیدگان از این بیماری همواره پای کار بوده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه رزمایش کمک مؤمنانه برای یاری مستمندان و افراد آسیب دیده از بیماری کرونا به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) اجرایی شد، افزود: تاکنون چندین مرحله از این رزمایش در دانشگاه برگزار شده و در هر مرحله افرادی که معیشت آنها با شیوع کرونا تحت تأثیر قرار گرفته، شناسایی و بسته‌های حمایتی بین این افراد توزیع می‌شود.

جوادی تصریح کرد: در این مرحله که به‌مناسبت ایام قربان تا غدیر اطلاع‌رسانی شد، به همت خیرین و نیکوکاران دانشگاه، ۲۰ میلیون و ۷۲۰ هزار تومان جمع‌آوری شد و از این مبلغ، 100 بسته معیشتی برای نیازمندان شناسایی، خریداری و آبرومندانه بین آنان توزیع شد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند بیان کرد: ارزش هر بسته شامل شش قلم کالا از جمله مقداری برنج، رب، مایع شوینده دست، ماکارونی، قند و سویا حدود ۲۰۰ هزار تومان بود.

جوادی همچنین از خرید یک عدد کپسول اکسیژن 10 لیتری جهت استفاده بیماران کرونایی خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با حمایت خیرین دانشگاهی در انجام اقدامات خداپسندانه با توزیع بسته‌های معیشتی، بسته‌های بهداشتی و همچنین طبخ و توزیع غذا میان نیازمندان تلاش می‌کند تا پایان ریشه‌کنی ویروس کرونا در کنار مردم حضور داشته باشد.

وی یادآور شد: اساتید، پزشکان، کارمندان و دانشجویان این دانشگاه که علاقمند به مشارکت در رزمایش کمک مؤمنانه و بهره‌مندی از برکات و ثواب آن هستند، می‌توانند وجوه خود را از طریق شماره حساب ۲۶۹۶۱۸۱۸۱، شماره شبا: IR۷۳۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۰۲۶۹۶۱۸۱۸۱ و یا شماره کارت ۵۸۹۴۶۳۱۱۱۵۲۷۳۵۶۷ به نام قاسم کریمی بندرآبادی واریز و در این حرکت نیکوکارانه سهیم شوند.

انتهای پیام
captcha