آغاز رقابت 57 بانوی البرزی در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف
کد خبر: 3997556
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۳

آغاز رقابت 57 بانوی البرزی در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز از آغاز رقابت 57 نفر از بانوان البرزی در چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن خبر داد و گفت: نفرات برتر به مرحله کشوری این دوره از رقابت‌ها راه خواهند یافت.

آغاز رقابت 57 بانوی البرزی در مرحله استانی مسابقات قرآن اوقاف

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام احمد اشرفی، امروز، پنج‌شنبه(25 شهریورماه)در مراسم افتتاحیه مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن استان(بخش بانوان)، اظهار کرد: قرآن هدایتگر اصلی انسان‌هاست و متسابقان قرآنی در این مسیر هدایت قرار گرفته‌اند.

وی افزود: وجود متسابقان قرآنی و تعداد شرکت‌کنندگان موجب افزایش تدبر و عمل به قرآن بین آنان شده و موجب رشد معنوی جامعه خواهد شد.

این مسئول، متسابقان قرآنی را بهترین مروجان قرآن دانست و بیان کرد: در آیات و احادیث به جایگاه و ارزش فعالان قرآنی اشاره شده است و بر این اساس متسابقان قرآنی با درک جایگاه خود باید در راه اعتلای و توسعه فرهنگ قرآنی تلاش کنند. البرز دارای پتانسیل‌های زیادی در زمینه قرآن و فعالیت‌های قرآنی بوده و نقش بانوان در این بخش بسیار ویژه است.

اشرفی در ادامه از آغاز رقابت 57 نفر از بانوان البرزی در این مسابقات خبر داد و افزود: برنامه‌ریزی لازم برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مسابقات قرآنی انجام شده است.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف البرز یادآور شد: در برگزاری این مسابقات به منظور حفظ سلامتی شرکت‌کنندگان رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات بخش بانوان از صبح امروز ساعت 8:30 در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع) کرج آغاز شده است، افزود: در بخش بانوان خانم‌ها مژگان خان‌بابا به‌عنوان سرپرست هیئت داوران و داور رشته وقف و ابتدا، کبری جوانبخت داور تجوید، نفسیه فرساد داور حفظ، رضوان جلالی‌فر داور لحن، مریم‌السادات صدر به‌عنوان داور صوت و خانم غلامی به عنوان ناظر سازمان اوقاف معرفی شدند.

انتهای پیام
captcha