ششمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید برگزار می‌شود
کد خبر: 4000977
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳

ششمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید برگزار می‌شود

معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران از برگزاری ششمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید خبر داد و گفت: این مسابقه با محوریت کتاب «پرتوی از عظمت امام حسین علیه‌السلام» برگزار می‌شود.

ارسال/ ششمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام سیدمحمود صانعی، معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: معاونت فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران در نظر دارد به مناسبت اربعین سید و سالار شهیدان و در راستای شناسایی بیشتر امام حسین(ع)، ششمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید را با محوریت کتاب «پرتوی از عظمت امام حسین علیه السلام» برگزار کند.
 
وی هدف از برگزاری این مسابقه را «ارتقاء سطح آشنایی با شخصیت و عظمت حضرت اباعبدالله الحسین(ع)»، «ارتقاء سطح آگاهی نسبت به اهداف قیام حضرت اباعبدالله الحسین(ع)» و «احیا و گسترش معارف اهل بیت علیهم السلام» عنوان کرد و افزود: مخاطبین این مسابقه طلاب دارای کد تحصیلی و تحت پوشش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و همکاران ستاد، مدیریت های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور هستند.
 
معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه از 20 صفر تا 20 ربیع الاول 1433 همزمان با 5 مهرماه تا 5 آبان ماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند، ادامه داد: زمان برگزاری مسابقه نیز روز جمعه هفتم آبان‌ماه 1400 خواهد بود و اسامی برگزیدگان نیز روز بعد از مسابقه اعلام می‌شود.
 
وی به فرآیند ثبت‌نام در مسابقه نیز اشاره کرد و افزود: طلاب خواهر، اساتید و همکاران ستاد، مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه خواهران سراسر کشور از دو روش نوشتن کلمه «احسنت» ذیل اطلاعیه مسابقه در شبکه کوثرنت و مراجعه به نشانی http://poll.whc.ir/index.php/884924?lang=fa در مسابقه ثبت نام کنند.
 
صانعی، منبع مسابقه را کتاب «پرتوی از عظمت امام حسین(ع) تألیف آیت‌الله‌العظمی صافی گلپایگانی عنوان کرد و گفت: تعداد سؤالات طراحی شده 20 سؤال چهار گزینه‌ای است که شرکت‌کنندگان حتماً باید بر اساس منبع معرفی شده پاسخ‌ها را ارائه کنند.
 
وی با بیان اینکه آزمون مسابقه، به صورت برخط و در یک مرحله و بدون احتساب نمره منفی برگزار می‌شود، تصریح کرد: آزمون از ساعت 15 تا 17 هفتم آبان‌ماه سال جاری به مدت دو ساعت برگزار خواهد شد که هر شرکت‌کننده از زمان شروع فقط 20 دقیقه فرصت دارد تا به سوالات پاسخ دهد و پس از اتمام زمان، امکان پاسخگویی وجود ندارد.
 
معاون فرهنگی تربیتی مرکز آموزش‌های غیرحضوری حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طلاب خواهر، اساتید و همکاران ستاد، مدیریت‌های استانی و مدارس علمیه سراسر کشور، جهت شرکت در آزمون می‌توانند از طریق شبکه کوثرنت، سامانه سیما، درس‌های موجود، مرکز آموزش‌های غیرحضوری (فرهنگی)، سلسله مسابقات سوگواره خورشید، ششمین مسابقه از سلسله مسابقات سوگواره خورشید اقدام کنند یا مراجعه به نشانی https://els.whc.ir/course/view.php?id=82 به صورت مستقیم و آنلاین وارد مسابقه شوند.
 
وی در ادامه به جوایز مسابقه اشاره و بیان کرد: به 14 نفر از کسانی که بالاترین امتیاز را از بین نمره 18 تا 20 کسب کنند، هدایای نقدی به ترتیب اولویت نمرات، از 5 میلیون ریال تا یک میلیون ریال تعلق می‌گیرد و جوائز صرفاً به بالاترین امتیاز تعلق می‌گیرد به این معنا که چنانچه در ردیف اول 14 نفر امتیاز لازم را کسب کردند، نوبت به ردیف‌های بعدی  نخواهد رسید و همچنین در صورت تساوی امتیاز، بین آنها قرعه‌کشی خواهد شد.
 
علاقه‌مندان برای دریافت فایل پی دی اف pdf کتاب پرتوی از عظمت امام حسین(ع) می‌توانند به نشانی https://els.whc.ir/blocks/whc_multi_tenancy/login.php مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha