توزیع ۸۵ بسته معیشتی توسط گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه
کد خبر: 4003029
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵

توزیع ۸۵ بسته معیشتی توسط گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه

گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه در یازدهمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی، به مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) ۸۵ بسته غذایی را در بین نیازمندان توزیع کردند.

توزیع ۸۵ بسته معیشتی توسط گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیهبه گزارش ایکنا آذربایجان غربی، امروز، ۱۵ مهر، گروه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه در یازدهمین مرحله از توزیع بسته های معیشتی، به مناسبت ایام شهادت امام رضا(ع) 85 بسته غذایی را در بین نیازمندان توزیع کردند.

مدیر مجموعه مردمی جهادگران فاطمی ارومیه در این ارتباط اظهار کرد: این بسته‌های غذایی شامل برنج ١٠ كيلويی ایرانی، دو بسته ماكارونی، دو عدد روغن مایع يک ليتری، يک بسته كنسرو لوبيا، گوشت گرم گوسفندی یک کیلویی، گوشت مرغ و تن ماهی هستند.

حجت‌الاسلام سیداحمد غفاری افزود: ارزش ريالی اين مرحله از كمک‌های مومنانه این مجموعه ۳۴۰ میلیون ریال بوده و این بسته‌ها همزمان با ايام محرم و صفر در قالب پويش 《پياده‌روی اربعين حسينی》 با کمک خیران در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.

وی ادامه داد: این یازدهمین مرحله از توزیع بسته‌های معیشتی مجموعه جهادگران فاطمی بوده و تاکنون بیش از سه هزار بسته معیشتی با کمک خیران بین نیازمندان توزیع شده است.

عضو هیئت علمی موسسه حکمت و فلسفه ایران با بیان این که در زندگی حضرات معصومین بر مسئله انفاق، مساوات و کمک به نیازمندان تاکید فراوان شده است، تصریح کرد: مجموعه مردمی جهادگران فاطمی بعد از امر رهبری مبنی بر راه‌اندازی پویش‌های مواسات، همدلی و انفاق، به امر ولی امر لبیک گفتند.

وی برگزاری مراسمات فرهنگی در ایام مختلف دینی، مذهبی و ملی، خصوصا ایام عید غدیر را از دیگر فعالیت‌های این مجموعه مردمی عنوان کرد و گفت: تلاش این مجموعه به دوش کشیدن کارهای زمین مانده است که با همکاری دیگر مجموعه‌های مردمی انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام غفاری خاطرنشان کرد: در ایامی که به دلیل شیوع ویروس کرونا مراسمات دینی تعطیل شده بود، مجموعه جهادگران فاطمی به صورت خودجوش اقدام به برگزاری مراسماتی نظیر عزاداری‌ها و روضه‌های خانگی تحت عنوان 《روضه‌های شهدایی》 کرده که در نوع خود در سطح کشور بی‌نظیر است.

وی عمل به جهاد تبیین را از دیگر برنامه‌های جهادگران فاطمی ارومیه عنوان کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مقام معظم رهبری که سال‌هاست روی آن تاکید کرده‌اند و اخیرا هم خطاب به دانشجویان و نخبگان جامعه اجرای آن را خواستار شدند، جهاد تبیین و روشنگری است که تاکنون مجموعه جهادگران فاطمی به دلیل شیوع کرونا این مسئله را در فضای مجازی دنبال کرده است و ان‌شاالله بعد از پایان شیوع کرونا و برگشتن وضعیت عادی به شهر ارومیه، جلسات تبیین و روشنگری در خصوص مسائل مهم کشوری، استانی و شهری به صورت حضوری با دعوت از اساتید کشوری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha