به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علومپزشکی گلستان، عبدالرضا فاضل، رئیس دانشگاه علومپزشکی گلستان در خصوص آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار کرد: در حال حاضر ۱۹۶ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای گلستان بستری هستند.
وی افزود: ۳۹ بیمار کرونایی در بخش مراقبتهای ویژه بیمارستانهای استان بستری هستند و ۱۹ نفر با کمک دستگاه ونتیلاتور ادامه حیات میدهند. خوشبختانه طی ۲۴ ساعت گذشته هیچ فوتی مثبت کرونا در استان نداشتیم.
فاضل خاطرنشان کرد: بر اساس آخرین ارزیابی صورت گرفته، شهرهای کردکوی، رامیان، گمیشان، ترکمن و آزادشهر در وضعیت آبی و مابقی شهرهای استان در وضعیت زرد از لحاظ شیوع کرونا قرار دارند.
وی در پایان گفت: تاکنون بیش از یک میلیون و ۳۴۴ هزار دوز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.
انتهای پیام