سپرده‌گذاری در صندوق امداد گامی برای کمک به نیازمندان
کد خبر: 4006647
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

سپرده‌گذاری در صندوق امداد گامی برای کمک به نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کهگیلویه‌و‌بویراحمد گفت: افزایش سپرده‌گذاری در صندوق امداد ولایت مشکلات مددجویان را رفع می‌کند.

سپرده گذاری در صندوق امداد گامی برای کمکِ نیازمندان

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) این استان امروز، 28 مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: افزایش سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت در رفع فقر و محرومیت از چهره کهگیلویه و بویراحمد نیز تأثیرگذار است.

قباد مبشری افزود: انتظار می‌رود که این صندوق  بیش از پیش مورد توجه نیکوکاران بومی و غیربومی، افراد متمکن، دستگاه‌های اجرایی و قشرهای مختلف مردم استان قرار گیرد.

وی ادامه داد: صندوق قرض‌‌الحسنه امداد ولایت با هدف گسترش فرهنگ یاری‌ رساندن به نیازمندان و گره ‌گشایی از نیازمندی ‌های قشر محروم در کشور و کهگیلویه و بویراحمد ایجاد و راه ‌اندازی شده است. پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این استان برای مواردی شامل اشتغال، مسکن، درمان، تحصیل و معیشت است.

وی ادامه داد: برخی از آثار و نتایج مثبت پرداخت تسهیلات قرض ‌الحسنه به مددجویان زیر پوشش و نیازمندان کهگیلویه و بویراحمد از سوی صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت این استان شامل حفظ عزت‌ نفس و افزایش امنیت روانی آنان است.

انتهای پیام
captcha