تربیت ۲ داور برجسته از سوی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد
کد خبر: 4020033
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸

تربیت ۲ داور برجسته از سوی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف کهگیلویه‌وبویراحمد از اعطای مدرک داوری در بخش‌های تجوید و لحن قرآن از سوی اوقاف استان خبر داد.

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد

سیدرضا منصوری، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد اظهار کرد: محفل انس با قرآن در بقعه امامزاده یوسف سوق فردا 21 آذرماه ساعت 15 با حضور مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و استاد محمود آسن، حافظ کل قرآن برگزار می‌شود، ضمن اینکه پرسش و پاسخ قرآنی نیز از جمله برنامه‌های این محفل نورانی است.

وی از برگزاری اولین دوره طرح ساماندهی و ارتقای داوران استان با حضور 30 نفر خانم و آقا همزمان با سراسر کشور به مدت 4 ماه در مراحل مختلف آموزش، آزمون شبیه‌سازی و آزمون پایانی خبر داد و افزود: 5 نفر تأیید شدند که بعد از بررسی‌های دیگر، اعطای مدرک به فریبا شریفی در رشته تجوید و علیرضا مسیح‌پور در رشته لحن اعطا شد، ضمن اینکه دومین دوره این طرح برای دیگر علاقه‌مندان نیز در حال برگزاری است.

معاون سابق فرهنگی اوقاف و امور خیریه کهگیلویه‌وبویراحمد در ادامه بیان کرد: دوشنبه، 22 آذرماه جلسه توجیهی به‌صورت ویدئوکنفرانس با حضور برترین‌های قرآنی در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی قرآن و تفسیر ساعت 14 همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

منصوری اضافه کرد: این جلسه توجیهی برای آمادگی در آزمون نهایی که از 29 آذرماه تا سوم دی‌ماه است، برگزار می‌شود.

وی همچنین از برگزاری آزمون مرحله کشوری تفسیر عمومی قرآن کریم با حضور 2 نفر خانم و یک نفر آقا ساعت 10صبح پنج‌شنبه، 25 آذرماه در محل اداره کل اوقاف استان خبر داد.

انتهای پیام
captcha