فضای مجازی؛ ابزاری برای رسیدن به اهداف ضداسلامی دشمنان
کد خبر: 4026950
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

فضای مجازی؛ ابزاری برای رسیدن به اهداف ضداسلامی دشمنان

امام‌جمعه مهاباد گفت: هم‌اکنون دشمن با انواع ابزار و تبلیغ از طریق رسانه و فضای مجازی به دنبال کشف حجاب اهداف ضداسلامی است.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهاباد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد، ۱۷ دی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار کرد: شهدای گمنام سند عزت و اقتدار کشورمان هستند که جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و فدای نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

وی با اشاره به ورود چهار تن از شهیدان گمنام به استان افزود: شهدا مظهر افتخار و استقلال نظام جمهوری اسلامی بوده و تداوم راه آنان و وفاداری به مکتب آنان باید در بین مردم و مسئولان ادامه پیدا کند.

امام‌جمعه مهاباد با اشاره به سال‌روز طرح حذف حجاب و متحدالشکل کردن لباس توسط رژیم شاهنشاهی ادامه داد: پدر و مادران ما در دوران طاغوت، با مقابله و جلوگیری از اجرایی شدن این طرح عفت زنان را حفظ کرده کردند.

وی با بیان اینکه و هم‌اکنون دشمن با انواع ابزار و تبلیغ از طریق رسانه و فضای مجازی به دنبال کشف حجاب اهداف ضداسلامی است، اضافه کرد: لباس‌های محلی از جمله لباس کردی یکی از استانداردترین لباس‌های جهان برای حفظ پوشش و امنیت انسان بوده و همچنین جنبه ایرانی و اسلامی بودن آن نیز در آن نمایان است.

ماموستا امامی بر اهمیت مشارکت برای آزادی زندانیان تاکید کرد و گفت: کسی که زمینه رهایی و آزادی هم‌نوع را فراهم کند، انگار تمام انسان‌ها را رهایی بخشیده و پاداش آن تنها از عهده پروردگار برمی‌آید. 

 

انتهای پیام
captcha