امام جمعه موقت بوشهر شهات افسر پلیس به دست اوباش را محکوم کرد
کد خبر: 4033719
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

امام جمعه موقت بوشهر شهات افسر پلیس به دست اوباش را محکوم کرد

امام جمعه موقت بوشهر به شهات رسیدن یک افسر پلیس به دست اوباش و ارازل در یکی از استان‌های همجوار استان بوشهر را محکوم کرد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، حجت‌الاسلام حسین دشتی، امام جمعه موقت بوشهر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بوشهر اظهار کرد: ماه رجب ماه توبه و استغفار است که باید از این ظرفیت برای بخشش گناهان و تقویت بنیه دینی و مذهبی استفاده شود.

وی تصریح کرد: دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی مرهون زحمات و تلاش امام راحل، بزرگان دینی، شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی و حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی واجب است.

امام جمعه موقت بوشهر بیان کرد: دستاوردهای انقلاب اسلامی منصفانه قضاوت شود چراکه در ۴۳ سال گذشته با همه این گرفتاری‌ها و فشارها که دشمنان بر ملت ایران تحمیل کردند نیاز است که بررسی شود که با مقاومت به چه افتخارات دست یافته‌ایم.

دشتی تصریح کرد: ملت ایران در مسیر مبارزه با ظلم بودند و مقابله با ستمگر یک شعار بود و امروز بعد از ۴۰ سال مقاومت ایران اسلامی در بخش‌های مختلف به پیشرفت علمی، صنعتی، دفاعی رسیده و در ردیف کشورهای اول جهان قرار گرفته است.

وی گفت: نباید دستاورد و ارزش‌های انقلاب اسلامی تحریف شود در این راستا باید با یک قضاوت منصفانه پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی بدون هر گونه ناامیدی و خودکم بینی نسبت به گذشته قضاوت و برای نسل جوان جامعه تبیین شود.

خطیب نماز جمعه بوشهر تاکید کرد: خدمات انقلاب اسلامی در ۴۳ سال گذشته غیر قابل مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب است اما برخی افراد با تحریف موفقیت‌های انقلاب، اهداف استکبار جهانی را دنبال می‌کنند.

دشتی با اشاره به شهادت پلیس، در یکی از استان‌ها، با محکوم کردن این حرکت عنوان کرد: امروز پلیس از متن مردم است و با حفظ اقتدار در خدمت این ملت قرار دارد این درحالی است که در گذشته این نیرو در خدمت نظام شاهنشاهی بود.

وی با گرامیداشت ۱۹ بهمن سالروز بیعت نیروی هوایی با امام (ره) و همبستگی با مردم انقلابی خاطر نشان کرد: نیروی هوایی نیروی پرافتخار ارتش محسوب می‌شود چراکه حرکت آنان در ۱۹ بهمن سال ۱۳۵۷ در راستای اهداف انقلاب اسلامی بسیار موثر بود و نقطه عطفی در انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
captcha