طغیان موج ششم کرونا

در پی روند افزایشی موارد ابتلا به کرونا، بستری بیماران مبتلا به این بیماری در بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) شیراز رو به افزایش است. از آغاز شیوع کروناویروس در استان فارس، بیمارستان حضرت علی‌اصغر(ع) با ۱۵۰ تخت به عنوان مرکز درمانی بیماران مبتلا به کووید ۱۹ معرفی شد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۰   
captcha