دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد. 
به گزارش ایکنا از گلستان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است؛
مردم ایران، ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را، که مرهون خونهای مطهر شهیدان و مجاهدتهای ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) بود؛ هر ساله جشن میگیرند و امیدوارند که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)، متصل شده و جشن برپایی حکومت عدل الهی را در عصر حضور حضرت قائم (عج) پاس بدارند.
اهمیت دادن و گرامیداشت راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، در حقیقت تبلور تجدید بیعت با آرمانهای امام و انقلاب و عاملی برای عقب راندن دشمن و زنده نگه داشتن سنن الهی است. توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیروهای اصیل انقلاب بوده و نکوداشت این دهه مبارک، در واقع شکرِ نعمتِ بزرگترین معجزه الهی است.
انتهای پیام