کد خبر: 4035491
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲

پیام دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان به مناسبت ۲۲ بهمن

پیام دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان به مناسبت ۲۲ بهمن دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد.

به گزارش ایکنا از گلستان، دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان به مناسبت ۲۲ بهمن پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است؛

مردم ایران، ایام دهه فجر و سالروز استقلال و آزادی خود از چنگال استکبار جهانی را، که مرهون خون‌های مطهر شهیدان و مجاهدت‌های ملت ایران و رهبری امام خمینی(ره) بود؛ هر ساله جشن می‌گیرند و امیدوارند که این انقلاب به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج)، متصل شده و جشن برپایی حکومت عدل الهی را در عصر حضور حضرت قائم (عج) پاس بدارند.

اهمیت دادن و گرامیداشت راهپیمایی روز ۲۲ بهمن، در حقیقت تبلور تجدید بیعت با آرمان‌های امام و انقلاب و عاملی برای عقب راندن دشمن و زنده نگه داشتن سنن الهی است. توجه به دهه فجر نوعی تجدید قوا برای نیرو‌های اصیل انقلاب بوده و نکوداشت این دهه مبارک، در واقع شکرِ نعمتِ بزرگترین معجزه الهی است.

انتهای پیام
captcha