یوم الله 22 بهمن در مشهد مقدس

مراسم ۲۲ بهمن‌ماه و بزرگداشت چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در مشهد و سراسر کشور برگزار شد. به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا و مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، این مراسم به صورت راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار شد و فراخوانی برای هیچ‌گونه تجمعی داده نشد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۲   
captcha