اجرای نمایش «فردوسی» تاجیکستان در مشهد

نمایش «فردوسی» کاری از گروه تئاتر ابوالقاسم لاهوتی شهر دوشنبه تاجیکستان به نویسندگی و کارگردانی سلطان عثمانف که در چهلمین جشنواره تئاتر فجر به روی صحنه رفته بود، شامگاه چهارشنبه، ۲۷ بهمن‌ماه به صورت ویژه در تئاتر شهر مشهد اجرا شد.

۱۴۰۰/۱۱/۲۸   
captcha