نیروی دریایی پیام‌رسان قدرت نرم و فرهنگی ایران در اقصی نقاط عالم
کد خبر: 4038488
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۳

نیروی دریایی پیام‌رسان قدرت نرم و فرهنگی ایران در اقصی نقاط عالم

جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی دریایی پیام‌رسان قدرت نرم و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم است، ما موظفیم بنا به فرمان مقام معظم رهبری پیام راهبردی انقلاب اسلامی‌مان را به تمام دنیا مخابره کنیم.

امیردریادار کاویانی جانشین نیروی دریایی ارتش

به گزارش ایکنا از گیلان، امیر دریادار حمزه کاویانی، جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش امروز، 4 اسفندماه در جمع بازدید از دانش‌پژوهان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت، اظهار کرد: امروز نظام اسلامی با محوریت انقلاب اسلامی ایران در منطقه صاحب اقتدار است و انشاالله در تداومش در دنیا سربلند و پرچم نظام اسلامی به دست شما جوانان در دنیا به اهتزاز در خواهد آمد.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی ارتش افزود: خوشحالم شما عزیزان راه عزت و افتخار و بزرگی دین و دینداری را انتخاب کرده‌اید و پا در مسیر شهدا گذاشتید؛ شهیدانی که همواره پیام‌شان ایستادگی، عزت، استقلال خواهی بود.

امیر دریادار کاویانی بیان کرد: هر روز و هر ساعتی که از انقلاب اسلامی گذشته بر عزت و افتخار اقتدار و سربلندی این ملت افزوده شده چراکه اعتقاد داریم راه ما راه درستی است. راه اسلام در تقابل با همه نظام‌هایی که در دنیا سلطه جویی می‌کند راه پیروزی و با افتخار است.

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: انتخاب شما در پیوستن به نداجا و دمیدن روح جوانی با قدرت ایمان و شجاعت شما و در کنار دیگر همرزمانتان باعث شد امروز ماموریت ما به وسیله تجهیزات بومی و داخلی در تقابل با جهان سلطه در اطراف مرزهای کشور تا حضور شجاعانه نیروی دریایی راهبردی در حیاط خلوت آنها به وقوع بپیوندد.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی پیام‌رسان قدرت نرم و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اقصی نقاط عالم است، ما موظفیم بنا به فرمان مقام معظم رهبری پیام راهبردی انقلاب اسلامی‌مان را به تمام دنیا مخابره کنیم؛ همرزمان شما مسیر 45 هزار کیلومتری را تا سواحل غرب افریقا پیمودند، در جایی که نظام سلطه بر ملت‌های آن منطقه تسلط کامل دارد، نیروی دریایی ارتش پیام استقلال خواهی و آزادی خواهی انقلاب اسلامی ایران را مخابره کرد.

دریادار کاویانی با اشاره به تهدیدات رسانه‌ای دشمن افزود: بدانید همه جنگ روانی دشمن با استفاده از ابزارهای رسانه بر علیه جوانان است، باید هوشیار و آگاه باشیم در تهدیدات فضای مجازی و راهمان در تداوم مسیر مستقیم انقلاب اسلامی باشد که رهبر معظم در بیانیه گام دوم خطاب به شما جوانان فرموده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: نیروی دریایی راهبردی ارتش در فضای عملیاتی گسترده در تداوم انقلاب اسلامی و در اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی سر از پا نمی‌شناسد؛ همه مسئولان نیروهای مسلح در این راستا قدم برمی‌دارند و شما جونان غیرتمند بدنه اجرایی نداجا می‌باشید.

گفتنی است؛ دریادار کاویانی ضمن دیدار با فرماندهان و دانش پژوهان در سفر خود به رشت، خانه رفاهی دانش‌آموز و مرکز صدا و تصویر را افتتاح و از پروژه‌های عمرانی نظیر ساخت منازل مسکونی ۹۶ واحدی و آموزشگاه نظامی و اماکن مجتمع شهید نامجوی در حسن رود بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha