آزمون استخدامی قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی برگزار شد
کد خبر: 4042084
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹

آزمون استخدامی قوه قضائیه در آذربایجان‌غربی برگزار شد

آزمون استخدامی قوه قضائیه امروز، 20 اسفندماه همزمان با سراسر کشوز از سوی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی در این استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، برگزار شد.

برگزاری آزمون استخدامی قوه قضائیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان‌غربی، آزمون استخدامی قوه قضائیه هم‌زمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی برگزار شد و طی آن ۲۸۷ نفر در این آزمون پذیرفته شده و بعد از طی سایر مراحل اداری به استخدام دستگاه قضایی کشور در می‌آیند که سهمیه استان آذربایجان غربی از بین پنج‌ هزار و ۳۸۱ نفر در سطح کشور است.

این آزمون در حوزه‌های انتخابیه ارومیه، خوی، مهاباد و میاندوآب برگزار شد که از بین دو هزار و ۳۲۸ داوطلب حوزه ارومیه در سه حوزه امتحانی، یک هزار و ۸۵ نفر زن دانشکده علوم پایه، ۸۶۸ مرد در دانشکده فنی و ۳۷۵ نفر مرد در دانشکده دام‌پزشکی به رقابت پرداختند.

همچنین ۲۰۰ زن در دانشکده علوم انسانی، ۳۲۹ زن در تحصیلات تکمیلی و ۶۴۶ مرد در دانشکده فنی حوزه خوی به رقابت پرداختند و ۳۲۹ زن در دانشکده فنی و ۵۱۰ مرد در دانشکده علوم پایه از حوزه مهاباد در این آزمون شرکت کردند.

ازبین یک هزار و ۳۹ داوطلب آزمون فوق از حوزه میاندوآب، ۴۴۱ زن در دانشکده سما و ۵۹۸ مرد در مجتمع این شهرستان در آزمون حضور یافتند.

از ۲۸۷ نفر، سه نفر حسابدار، یک نفر کارشناس حقوقی، چهار نفر کارشناس شبکه، ۳۷ نفر ماشین‌نویس،۱۹۰ نفر امور دفتری، دو نفر مددکار اجتماعی، ۳۸ نفر مامور ابلاغ و ۱۲ نفر مسئول خدمات مالی به استخدام قوه قضائیه درخواهند آمد.

یادآور می‌شود، مرکز آزمون جهاددانشگاهی از مراکز فعال برگزاری آزمون‌های استخدامی کشور است که هر سال آزمون‌های متعدد استخدامی بزرگ، گسترده و استاندارد را برگزار می‌کند.

انتهای پیام
captcha