۲۶۸ کیلوگرم تریاک در خراسان‌جنوبی کشف شد
کد خبر: 4047717
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹

۲۶۸ کیلوگرم تریاک در خراسان‌جنوبی کشف شد

فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: سواری پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر در شهرستان خوسف شناسایی و توقیف شد و در بازرسی از آن ۲۶۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

سردار فرشیدبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید، شب گذشته ۱۸ فروردین ما  اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی در شهرستان "خوسف" هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک سواری پژو ۴۰۵ که در حال تردد بود مشکوک شدند و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست دادند.

وی بیان کرد: راننده سواری پژو با بی توجهی به فرمان ایست ماموران به سرعت از محل متواری شدکه ماموران خودروی حامل مواد مخدر را تعقیب و با انجام به موقع اقدامات پلیسی آن را متوقف کردند که در بازرسی از این خودرو۲۶۸ کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی افزود: ماموران در این رابطه خودرو را توقیف و متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سردار فرشید با بیان این که درسال گذشته بیش از ۷۸ تن انواع مواد مخدر در خراسان جنوبی کشف و ضبط شده است ؛ خاطر نشان کرد:  ماموران جان بر کف پلیس در خراسان جنوبی در ایام تعطیلات نوروزی نیز بالغ بر ۲ تن انواع مواد مخدر کشف کردند.

این مقام ارشد انتظامی به قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ هشدار داد: رزمندگان پلیس به صورت شبانه روزی با چشمانی بیدار تحرکات اشرار و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را رصد می کند و اجازه ناامنی و جولان به مخلان امنیت قانونی نخواهد داد.
 

انتهای پیام
captcha