کد خبر: 4052142
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد در ارزوئیه

ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد در ارزوئیه به مناسبت ایام شهادت امام علی (ع)، ۵۰۰ نفر از مددجویان و نیازمندان روستای سلطان‌آباد ارزوئیه از خدمات پزشکی و درمانی رایگان بهره‌مند شدند.

ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد در ارزوئیه

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، احمد احمدی‌نژاد، رئیس اداره کمیته امداد شهرستان ارزوئیه گفت: به مناسبت ایام شهادت امام علی‌(ع) برای نخستین بار و با استفاده از ظرفیت پزشکان متخصص بومی و خیرین با همکاری مرکز نیکوکاری کریم اهل‌بیت، مددجویان و نیازمندان روستای سلطان‌آباد از توابع شهرستان ارزوئیه از خدمات رایگان پزشکی بهره‌مند شدند.

احمدی‌نژاد اظهار کرد: این گروه پزشکی شامل فوق تخصص روماتولوژی، متخصص قلب و عروق، دندانپزشک، پزشک عمومی وغیره بود که به مدت یک روز به 500 نفر از مددجویان و نیازمندان روستای سلطان‌آباد شهرستان ارزوئیه خدمات پزشکی و دارویی رایگان ارائه کردند.

وی این اقدام را گامی کوچک در جهت بهره‌مندی عادلانه همه مردم حتی در مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی اعلام کرد و گفت: به دنبال این هستیم با همکاری گروه‌های جهادی پزشکی بتوانیم خدمات رایگان پزشکی به محرومان شهرستان ارزوئیه ارائه دهیم.

انتهای پیام
captcha