شرط قبولی طاعات و عبادات ولایت اهل بیت است
کد خبر: 4053355
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰

شرط قبولی طاعات و عبادات ولایت اهل بیت است

امام جمعه ملایر گفت: با ولایت اهل بیت است که طاعات و عبادات ما قبول می‌شود و اگر زندگیمان را امام زمانی کنیم همه مشکلات حل می‌شود.

محمد باقر برقراری امام جمعه ملایربه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر امروز هشتم اردیبهشت ماه در جمع اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه ملایر  ماه رمضان را ماه نزول و ربیع قرآن دانست و اظهار کرد: یکی از اعمال مستحب در این ماه خواندن دعای افتتاح است.

وی با بیان اینکه دعای افتتاح از امام زمان(عج) به ما رسیده همه ما باید در این ماه از فرصت‌ها و لحظه‌های گران‌بهای آن برای نزدیک شدن به خدا بهره بگیریم.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه دنیا به وجود امام زمان باقی مانده و خدا به واسطه ایشان به ما روزی می‌دهد، افزود: ایشان 180 لقب و نام دارد و ایمان به غیب به معنای ایمان داشتن به امام زمان است.

وی با اشاره به اینکه هر کس در همه لحظه‌های زندگی خود خدا، پیامبر(ص) و امام زمان(عج) را شاهد و ناظر بر اعمال خود ببیند هرگز به سمت گناه نخواهد رفت و اگر برود توبه می‌کند، تصریح کرد: هر کس از امام زمانش جدا شود یتیم است.

برقراری بر خواندن دعای معرفت در روز جمعه تاکید کرد و گفت: هر کس این دعا را روز جمعه بخواند اگر هیچ عمل خیری هم در این روز نباشد برایش کافی است.

وی اضافه کرد: با ولایت اهل بیت است که طاعات و عبادات قبول می شود و اگر زندگیمان را امام زمانی کنیم همه مشکلات حل می‌شود.

یادآور می‌شود؛ اصحاب رسانه در ادامه نیز نماز ظهر و عصر را با امامت امام جمعه ملایر اقامه کردند.

 

انتهای پیام
captcha