مبارزه با رژیم صهیونیستی یک اقدام عملی است
کد خبر: 4053512
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴

مبارزه با رژیم صهیونیستی یک اقدام عملی است

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند در مبارزه با اسرائیل هر گروه، فرد یا کشوری بخواهد اقدامی داشته باشد، ما نیز حمایت می‌کنیم، گفت: اسرائیل می‌داند که این فرمایش ولی‌امر مسلمین جهان یک تعارف یا تهدید نیست بلکه یک اقدام عملی است که اگر صورت بگیرد چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

غلامحسین تسخیری، نماینده ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، راهپیمایی دشمن‌شکن روز قدس امروز نهم اردیبهشت‌ماه با حضور گسترده مردم روزه‌دار و مسئولان چهارمحال‌وبختیاری، همزمان با سراسر کشور برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین تسخیری، نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه در این مراسم با اشاره به گذشت ۷۴ سال از عمر کثیف رژیم غاصب صهیونیستی و کودک‌کش، اظهار کرد: با مرور اجمالی این مدت مشاهده می‌کنیم که این رژیم روز به روز خود را نه‌تنها در منطقه بلکه در سراسر جهان پهن کرده‌ و قصد تصرف جهان و توسعه سرزمینی را در اهداف خود دارد.

وی با اشاره به صریح قرآن که آنان قصد فساد در زمین را دارند، ادامه داد: قرآن قائل است که اینان در دو مرحله نسبت به این هدف گام برداشته‌اند؛ در مرحله نخست در عصر پیامبر اسلام(ص) بود که سپری شد و سیلی محکم از آن حضرت و مسلمانان صدر اسلام دریافت کردند.

تسخیری با اشاره به آیه هفتم سوره مبارکه اسراء فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا، تصریح کرد: مرحله و وعده دوم زمانی است که یهودیان و صهیونیست‌ها سیلی محکم دیگری از جماعت مسلمان دیگری دریافت خواهند کرد. ذیل تفسیر این آیه می‌خوانیم که وقتی از پیامبر پرسیدند مراد کدام جماعت مسلمانان است، ایشان دست بر شانه سلمان فارسی گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه بیان کرد: امام در سال ۵۷ جمله‌ای دارند و فرمودند: من قریب ۲۰ سال است که به کشورهای عربی توصیه می‌کنم با هم متحد شوید و این ماده فساد را ترک کنید. این همان راهبرد و اندیشه نگاه امام(ره) برای نابودی اسرائیل است. این همان اندیشه‌ای است که ولی‌امر مسلمین جهان، امام خامنه‌ای چندین سال پیش به ما بشارت محو شدن اسرائیل را دادند.

تسخیری با ذکر اینکه نابودی اسرائیل سیاستی آشکار است، افزود: مقام معظم رهبری فرمودند در مبارزه با اسرائیل هر گروه، فرد یا کشوری بخواهد اقدامی داشته باشد، ما نیز حمایت می‌کنیم؛ اسرائیل می‌داند که این فرمایش ولی‌امر مسلمین جهان یک تعارف یا تهدید نیست بلکه یک اقدام عملی است که اگر صورت بگیرد چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت. آنان می‌دانند و دیدند که وقتی این رژیم حمایتی را علیه سربازان ایرانی مدافع حرم ایران در سوریه مرتکب شد، چگونه مهم‌ترین و حساس‌ترین پایگاه آنان در اربیل با شدت مورد هدف قرار گرفت و این یک اقدام است.

وی با اشاره به تهدید آمریکا مبنی بر هدف قرار دادن ۵۲ نقطه ایران، بیان کرد: این تهدید فقط در حد سخن باقی ماند و دشمن جرئت نکرد اقدامی کند؛ وقتی سبزپوشان سپاه پاسداران پایگاه عین‌الاسد را با خاک یکسان کردند، آمریکا جرئت نکرد وارد اقدام شود چون می‌دانست در اینصورت پاسخ محکمی دریافت می‌کرد.

تسخیری تصریح کرد: امروز ام‌القرای جهان اسلام ایران اسلامی پایگاه مقاومت را در منطقه تشکیل داده است و دشمن امروز خودش اعتراف می‌کند در حال افول است و دوران سختی را پشت سر می‌گذارد؛ در ایام ماه مبارک رمضان شاهد بودیم که گروه‌های کوچک فلسطینی چه حملات سنگینی را علیه صهیونیست‌ها رقم زدند و نخست‌وزیر این رژیم غاصب اعتراف کرد که امروز روز سختی بر ما گذشت.

نماینده ولی‌فقیه در قرارگاه دوکوهه تأکید کرد: ما اعلام می‌کنیم که نه آن روز بلکه روزهایی که روز و شبش بر شما سخت خواهد گذشت در پیش روی شماست، شما امروز در برابر ملت مقاوم فلسطین و جبهه مقاومت قرار گرفته‌اید و امروز روز زدن و در رفتن نیست. امروز دیگر مردم فلسطین نه فقط با سنگ بلکه با موشک‌های جبهه مقاومت و جهاد اسلامی و جریان‌های مقاومت در فلسطین در برابر شما قرار دارند و شما رو به افول هستید.

تسخیری با تصریح اینکه صهیونیست‌ها در دریا، هوا و ابزار سایبری امنیت ندارند، گفت: امروز آنان خودشان اعتراف می‌کنند که دیگر امیدی به اروپا ندارند و پهباد فلسطینی توانایی دارد از تجهیزات و مناطق حساس سرزمین‌های اشغالی فیلمبرداری کند، بی‌آنکه توسط تجهیزات پیشرفته صهیونیست‌ها ردیابی شود.

وی با اشاره به اقدام انقلابی مردم ایران و حضور در راهپیمایی روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، تأکید کرد: امروز پایان عمر رژیم صهیونیستی است و این وعده الهی محقق خواهد شد.

تسخیری بیان کرد: گذشت دورانی که برخی مسئولان در داخل کشور از روی ترس، مسائل اقتصادی داخل را به مسائل سیاسی بیرون از کشور مربوط می‌دانستند؛ امروز هم مذاکره می‌کنیم، هم موشک می‌زنیم، هم اقدام انقلابی می‌کنیم و به فضل الهی با تلاش و همت گره‌ها را یکی پس از دیگری خواهیم گشود؛ امروز وقت دیدن اشک‌های صهیونیست‌هاست.

انتهای پیام
captcha