محدودیت‌ ترافیکی در مراسم استقبال از خانواده شهید نوروزی
کد خبر: 4055418
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۱

محدودیت‌ ترافیکی در مراسم استقبال از خانواده شهید نوروزی

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن آیین استقبال از خانواده شهید نوروزی در این شهرستان، محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.

پلیس راهور

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیدعلی‌نقی فخرایی‌منش، رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به منظور ارج نهادن به مقام شامخ شهدا و استقبال از خانواده شهید والامقام حسین نوروزی و همراهان محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ تا ۱۹ امروز، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در ورودی شهر لیکک از مسیر بهبهان، خیابان امام(ره) به طرف میدان مرکزی و خیابان رهبری تا پارک شهدای گمنام اعمال می‌شود.

وی افزود: مسیر جایگزین برای تردد خودروها، کمربندی شریعتی، بلوار شهید سلیمانی، خیابان آزادی و خیابان دین و دانش است.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهمئی به مردم توصیه کرد: به احترام شهدا از توقف و سد معبر‌های بی‌مورد در طول مسیر خودداری کنند و با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، شاهد استقبال بی‌نظیر از این خانواده گرانقدر باشیم.

یادآور می‌شود، هویت پیکر مطهر یک تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس شناسایی شد، این شهید والامقام متعلق به شهر کاشان استان اصفهان است که از طریق آزمایش DNA و تطبیق ژنتیکی شناسایی شده است.یادواره شهید امروز، یکشنبه، ۱۸ اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای شهرستان بهمئی با حضور خانواده شهید و مسئولان استان اصفهان و استان کهگیلویه‌وبویراحمد برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha