عرضه آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب
کد خبر: 4055625
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

عرضه آثار پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب

بیش از ۶۲۰ عنوان از آثار و کتب منتشر شده از سوی انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

سی و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، جواد گائینی، رئیس گروه تجاری‌سازی و امور فناوری این پژوهشگاه طی سخنانی، اظهار کرد: تاکنون بیش از 620 عنوان اثر از سوی پژوهشگاه منتشر شده است که از این آثار عرضه شده در نمایشگاه کتاب، 48 عنوان در سال 1400 منتشر شده و سه عنوان چاپ اولی نیز مربوط به سال 1401 است.

وی با بیان اینکه کتاب‌های پژوهشگاه در حوزه علوم اسلامی و انسانی است، ادامه داد: در سال گذشته نزدیک به 200 عنوان اثر در انتشارات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تجدید چاپ شده است.

رئیس گروه تجاری‌سازی و امور فناوری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه افزود: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه در نمایشگاه کتاب تهران در دو بخش حضوری و مجازی شرکت دارد و به دلیل اینکه یک ناشر تخصصی علوم اسلامی انسانی به‌شمار می‌رود و بیش‌تر کتاب‌های منتشر شده منابع و متن درسی دانشگاه‌های کشور هستند، پژوهشگاه در بخش حضوری، هم در سالن عمومی و هم در سالن دانشگاهی غرفه دارد.

وی بیان کرد: بازدیدکنندگان نمایشگاه چه در بخش حضوری و چه در بخش مجازی می‌توانند علاوه بر بن کتاب، آثار پژوهشگاه و به ویژه آثار منتشر شده از سال 1398 به بعد را با تخفیف خریداری کنند.

گائینی گفت: پژوهشگاه در 12 رشته علوم انسانی و اسلامی شامل رشته‌های علوم تربیتی، روانشناسی، جامعه‌شناسی، مدیریت، اقتصاد، تاریخ، حقوق و فقه اجتماعی، فلسفه و کلام، فلسفه علوم انسانی، علوم سیاسی، ارتباطات و آینده‌پژوهی و قرآن‌پژوهی آثار خود را در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌کند.

یادآور می‌شود، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران 21 تا 31 اردیبهشت‌ماه در مصلی امام خمینی(ره) تهران به‌صورت حضوری برگزار می‌شود؛ همچنین این نمایشگاه به‌صورت مجازی از روز گذشته 18 اردیبهشت‌ماه افتتاح شده و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت KETAB.IR کتاب‌های مورد نظر خود را جست‌وجو و از 21 اردیبهشت‌ماه خرید خود را انجام دهند که ارسال کتاب‌ها نیز رایگان است.

انتهای پیام
captcha