نشست هم‌اندیشی «مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها و جایگاه وقف در اسلام» برگزار شد + عکس
کد خبر: 4057222
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۴

نشست هم‌اندیشی «مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها و جایگاه وقف در اسلام» برگزار شد + عکس

نشست هم‌اندیشی و تبیین طرح «مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها و جایگاه وقف در اسلام» از سوی اداره امور قرآنی و معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از بوشهر، نشست هم‌اندیشی و تبیین طرح «مردمی‌سازی توزیع عادلانه یارانه‌ها و جایگاه وقف در اسلام»، ۲۵ اردیبهشت‌ماه، از سوی اداره امور قرآنی و معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در محل حسینیه این اداره‌کل برگزار شد. 

رفع فساد و تبعیض با توسعه خدمت عادلانه و صادقانه 

حجت‌الاسلام محمدرضا اسماعیل‌پور، عضو شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر، در این مراسم به ارائه چگونگی سیستم کارآمد صادرات و واردات کالاهای اساسی و اهمیت ارزآوری در رویدادهای برتر اقتصادی پرداخت و اظهار کرد: دریا و این سفره بیکران زیستی در بستر دریاها و اقیانوس‌ها یکی از مواهب خدادادی برای اجرای پروژه‌های فناورانه کارآمد با به کارگیری تکنولوژی‌های پیشرفته است که می‌تواند به بحث شکوفایی اقتصاد دریا و رونق کسب و کارها از طریق صادرات سایر محصولات دریایی به تمامی نقاط جهان به اقتصاد ملی و میزان درآمد‌ها بر اساس ارز‌آوری کمک‌رسان باشد و اتفاقات نیکویی رخ دهد. پس باید تمامی کارگزاران متولی و سرمایه‌گذاران میدان‌دار صحنه کار و تولید، وقت خود را در بخش صادرات محصولات بومی استان‌ها وقف کنند. 

وی در ادامه به بخشی از تلاش‌های دولت سیزدهم در تمامی مناطق شهری و روستایی اشاره کرد و افزود: کسب رضایت مردم و خشکاندن ریشه‌های فساد و رساندن سایر خدمات رفاهی و فرهنگی و آموزشی پایدار در جامعه، محصول خدمتگزاران انقلابی و رهبران نظام اسلامی است. 

درخشش اقتصاد ملی با توسعه مشاغل وقفی 

حجت‌الاسلام اسماعیل‌پور با تاکید بر اینکه همه اقشار و نیز متولیان خدمات‌رسانی باید تمام تلاشمان را به کار گیریم تا بازوان نظام مقتدرانه و عادلانه به توزیع خدمت در جامعه بپردازند و در سال‌های آینده شاهد برکات این تصمیم بزرگ باشیم، عنوان کرد: فرصت وقف و اجرای نیات واقفین جهت راه‌اندازی کسب و کارهای درآمدزا از محل فرهنگ‌سازی سنت حسنه وقف می‌تواند به شکوفایی بخش کارآفرینی و اقتصاد ملی کمک کند و رونق و توسعه مشاغل و عرضه تولیدات وقفی را در کشور و منطقه خلیج‌فارس به دنبال داشته باشد. 

خبرنگار: سیده‌فردوس رضوی 

عکاس: حسین شریفی‌نسب 

انتهای پیام
captcha