شهدا چراغ راه خدمت به مردم هستند
کد خبر: 4057487
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷

شهدا چراغ راه خدمت به مردم هستند

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: حضور در بین خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران افتخار بزرگی برای مسئولان است؛ چراکه شهدا، چراغ راه خدمت به مردم هستند.

شهدا

به گزارش ایکنا از زنجان، امیرعلی نیک‌بخش، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، در دیدار با خانواده شهید رسول علی‌اکبری، اظهار کرد: قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

وی افزود: حضور در بین خانواده‌های معظم شهدا افتخار بزرگی برای مسئولان محسوب می‌شود و در این راستا می‌توان مسائل و مشکلات این عزیزان را برطرف کرد.

ابوالفضل خمسه مدیرکل بازرسی استان زنجان با اشاره به عنایات شهدا، تصریح کرد: خانواده‌های معظم شهدا به عنوان چراغ راه هستند که باید از وجود آنها بهره‌مند شویم و به مردم خدمت‌رسانی کنیم.

شهید والامقام رسول علی‌اکبری چهارم آذرماه سال ۱۳۳۴‏، در شهرستان زنجان چشم به جهان گشود. پدرش عبدالله و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دوم فروردین ۱۳۶۱‏، در محور دزفول - شوش بر اثر اصابت ترکش به سر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر او را در مزار پایین زادگاهش به خاک سپردند.

انتهای پیام
captcha