پرداخت ۴.۴ میلیارد تومان کمک هزینه درمانی مکمل به مددجویان زنجانی
کد خبر: 4057642
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷

پرداخت ۴.۴ میلیارد تومان کمک هزینه درمانی مکمل به مددجویان زنجانی

رئیس اداره بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان زنجان گفت: خدمات درمانی ارائه شده در قالب بیمه مکمل به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان در سال گذشته از محل منابع و اعتبارات داخلی این نهاد و هم‌افزایی آن با کمک‌های مردمی انجام شده است.

به گزارش ایکنا از زنجان، شهروز ادیب‌فرد، رئیس اداره بهداشت، درمان و بیمه‌های اجتماعی کمیته امداد استان زنجان، در جمع خبرنگاران، به پرداخت بیش از ۴.۴ میلیارد تومان کمک هزینه درمانی مکمل به مددجویان زنجانی اشاره کرد و افزود: بخشی از خدمات درمانی ارائه شده به جامعه هدف این نهاد در قالب مکمل در سال گذشته است.

وی افزود: براساس آمارهای موجود بیش از چهار میلیارد و ۴۹۰ میلیون تومان در قالب هزینه‌های درمانی مکمل به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.
وی با اشاره به اینکه براساس تکالیف قانونی تمامی مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات بیمه پایه سایر سازمان‌های بیمه‌گر از جمله تأمین اجتماعی و بیمه سلامت ایرانیان برخوردار هستند، افزود: بخشی از هزینه‌های درمانی مددجویان تحت حمایت این نهاد در قالب فرانشیز از طریق بیمه مکمل به جامعه هدف پرداخت می‌شود.

انتهای پیام
captcha